Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye hjemmeside

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sarup:

Jeg ville måske sætte kontrasten på informationerne i footeren lidt op. Ellers ser designet rigtigt godt ud.

Jeg har lige skimmet jeres side og har ikke kunnet finde nogen informationer om hvor jeres server egentligt er placeret henne, alt det tekniske som forbindelse, køling rocker-bevogtede sikkerhedsdøre og lignende :)

Designet på footeren skal være lidt i baggrunden, da vi diskret vil henvise til andre firmaer i vores gruppe, som snart kommer op.

Med hensyn til det med de fysiske serverrumsinformationer var det nok en god idé at få skrevet at vi har dem stående i Søren Frichs Parken i Århus, og måske tage nogle billeder.. Tak for dit feedback Saarup.

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:46

Jeg laver også altid mine footere lidt grå, men jeg mener bare jeres footer er lidt for meget i baggrunden. Den er lidt svær at læse for mig. Men det kan muligvis være fordi jeg er på en Mac.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:54

Hej Dansk Hosting :)

Har lige været inde og se på siden og jeg synes den er rigtig indbydende. Meget præsentabel og jeg synes egentlig det er småting der skal rettes til. Savner lidt oplysninger om hvor mange der arbejder i firmaet. Og så faldt jeg over en tryk/stave/tastefejl:

"Vi er leveringsdygtige af (proffesionelle) hjemmesider" Smile

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Skrevet kl. 15:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joel H:

Hej Dansk Hosting :)

Har lige været inde og se på siden og jeg synes den er rigtig indbydende. Meget præsentabel og jeg synes egentlig det er småting der skal rettes til. Savner lidt oplysninger om hvor mange der arbejder i firmaet. Og så faldt jeg over en tryk/stave/tastefejl:

"Vi er leveringsdygtige af (proffesionelle) hjemmesider" Smile

Tusind tak, vi er også meget tilfredse med designet. Jeg har rettet det du pointerede, jeg håber bare at professionelle er stavet rigtigt nu?!?

Catillo, Web der virker!

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Skrevet kl. 15:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sarup:

Jeg laver også altid mine footere lidt grå, men jeg mener bare jeres footer er lidt for meget i baggrunden. Den er lidt svær at læse for mig. Men det kan muligvis være fordi jeg er på en Mac.

Mja, det er faktisk lavet på MAC, men det er ihvertfald noteret nu.. Mange tak for feedbacken.

Catillo, Web der virker!

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 15:06

Danskhosting.dk:

Tusind tak, vi er også meget tilfredse med designet. Jeg har rettet det du pointerede, jeg håber bare at professionelle er stavet rigtigt nu?!?

Hehe, det er det skam Smile og det var så lidt da.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:00

Hejsa.

Synes bestemt jeres side ser meget professionel ud og ville personligt ikke se noget modstand i at handle hos jer.

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:36

Nu kan jeg se, at I sælger SEO Rådgivning - så synes jeg det er lidt tamt, at jeres sider ikke overholder bare de simple regler I selv opskriver. I har blandt andet statiske titles, links uden nogen mening (http://www.danskhosting.dk/page/view/dad4be67-ed6e-4e79-9fae-2509b143fe9a.html ex), ingen meta-tags osv. Det virker ikke helt seriøst.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Skrevet kl. 16:47

chrholck:

Nu kan jeg se, at I sælger SEO Rådgivning - så synes jeg det er lidt tamt, at jeres sider ikke overholder bare de simple regler I selv opskriver. I har blandt andet statiske titles, links uden nogen mening (http://www.danskhosting.dk/page/view/dad4be67-ed6e-4e79-9fae-2509b143fe9a.html ex), ingen meta-tags osv. Det virker ikke helt seriøst.

Ja vores gamle hjemmeside var optimeret op i skyerne, men vi har nedprioriteret det lidt på denne her indtil videre, da vi syntes at designet var vigtigere... Så vi har kastet den op, fået feedback herfra, og er nu blandt andet ved at gøre noget ved de ting du skriver... For du har helt ret...det er tamt... og du skal have mange tak for dit feedback.

Catillo, Web der virker!

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Skrevet kl. 16:49

Nikbomann:

Hejsa.

Synes bestemt jeres side ser meget professionel ud og ville personligt ikke se noget modstand i at handle hos jer.

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Mange tak.. Vi har faktisk fundet ud af at designet var så vigtigt som vi troede, der er flere der har kontaktet os, siden vi redesignede den.. primær årsag er at den er nem at overskue.. så vidt vi har fået at vide ihvertfald.

Catillo, Web der virker!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)