Kender du fornemmelsen af, at der står en palle med nogle produkter, som du godt ved du ikke får gjort noget ved, men de er alligevel for gode til bare at smide ud. Disse produkter kommer du sikkert aldrig af med. Jeg mangler produkter af (næsten) enhver art, og jeg kan muligvis hjælpe dig af med disse produkter. Jeg er ikke interesseret i produkter hvor der en eller 2 af hver slags, men hvis der er 20 til 200 af produktet, kan jeg sikkert bruge det. Bedre er det hvis du skulle ligge inde med 500 forskellige produkter, hvor der er f.eks 50 af hver slags. Hvis du ikke har en palle stående over i et hjørne, men du alligevel har nogle produkter, som du synes jeg skal høre om, er du selvfølgelig også velkommen til at skrive til mig. Min mail er
|
Jeg har mere end firehundrede elektronik kabinetter af typen BO760 fra BOPLA. Sort plast, to skaller, 3*6*10cm. Der hører skruer med til montering af indvendige print. De er fabriksnye, men består af to åbne skaller (endeplader medfølger), hvor de ellers leveres med en åben og en lukket ende. Velegnede til hobby eller til små apparater, kabelboxe eller lignende.