Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.onlineparfume.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Nu har min shop været online for snart et år, og jeg vil utrolig gerne have noget feedback på den. Det er egentligt andet tråd med dette emne. det er bare mere overskueligt i en ny tråd.

Håber meget på en god feedback fra landets bedste anmeldere Wink

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 00:28

Hej Nikolaj

Jeg synes faktisk din shop er meget ligetil. Den fungerer, som den skal, og man kan finde varerne. Mere er der jo ikke i det, og det er faktisk en stor kunst at kunne holde tingene simple.

Dog kan jeg ikke lige forstå, om det er med vilje, at der skal stå en "jule-tekst" midt på forsiden med gigantiske times new roman-bogstaver, som presser de featurede produkter langt ned.

Er der tale om en grafik-fejl, eller er det med vilje, at det ser så uformatteret ud?!

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:35

Hejsa og tak for de pæne ord.

Det er selvfølgelig ikke med vilje. Jeg sidder og roder med det pt. da der er noget galt med forside teksten.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:56

God side.

Smart med jeres "vi anbefaler", det kunne i godt udbygge lidt.

Mvh Jonas

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:55

Hej.

Det er en fin shop. Dog synes jeg godt, at du kan optimere din forside. Teksten er MEGET stor, hvilket er unødvendigt. Man er nødt til at scrolle helt ned i bunden, for at se de anbefalede produkter, og det er synd, synes jeg. Hvis I vil holde kunderne på siden, så skal de have smækket nogle gode produkter i hovedet med det samme. Så gør produkterne mere synlige, og gør tekst-fnidderet meget mindre. Ellers rigtigt fint.

Mvh Morten.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)