Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide - Portal for (nye) ledere ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tonsvis af coaches, mentorer og store rådgivningsfirmaer på nettet - men ingen focuserer på begynderen, og giver gode lavptraktiske værktøjer der kan gøre en elsesdebut og den første tid til en succes.

Masser af nye (og desværre også ældre ) ledere laver helt elementære fejl, og jeg har uden held søgt efter et sted hvor der gives god gedigen basishjælp.

Jeg vil lave en portal hvor nye ledere kan få hjælp til at forberede sig og klare helt dagligdags udfordringer, som f.eks når "Ditte kommer grædende ind på kontoret fordi Laila har snakket grimt om hende til de andre" - og masser af andre små, men afgørende udfordringer.

Portalen skal naturligvis også masser af "ledelse på højere niveau", samt andre typer af værktøjer, tests, relevante bøger og remedier, anmeldelser, coaches, mentorer ( få eller bliv på begge ), lukket forum for sparring, artikler/links, hjælp til jobsøgning og CV skrivning, forskellige dillemaer med forslag til løsninger ( fra ledere i erhvervslivet ), livechats med "pinger", selvoprettede netværksgrupper, sjov og ballade og meget meget mere.

Lederne.dk er de eneste jeg kan se har lidt fat i det - kender I andre ?

Feedback ønskes - er dette overhovedet interessant ?

Mange iværksættere bliver også pludseligt ledere når den første succes kommer - og hvem gør dem klar til det ?

Ville I bruge sådan en værktøjskasse ?

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 15:50

Jeg tror på ideen. Men kig nu grundigt efter, om den ikke allerede er lavet!

Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Poker Tours Skrevet kl. 22:32

Synes det lyder yderst interessant.
Jeg ville bruge værktøjskassen så snart den er klar

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:05

Hej Henrik

Syntes det er en rigtig god idé, faktisk sad jeg lige og tænkte på om det overhovedet eksisterede - jeg er nemlig i en proces hvor jeg snart tager en coach uddannelse og tænkte på at mine styrker var at hjælpe nybegynderen på vej, og vupti så kom dit indlæg op.

Giv mig lige et prej når din portal er oppe at kører .

Ildsjæl.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)