Hej Aminoer Jeg har brug for lidt hjælp til et CSS-problem, jeg bare ikke kan løse. Her kommer problemstillingen: Jeg har lavet en XSLT-fil, der skal liste undersiderne på den pågældende side, på en bestemt måde, så hver underside bliver placeret som hver sit <div>. Det fungerer også fint, så det er ikke xslt-filen den er galt med, men CSS'en som bliver koblet på de div-elementer den skal liste. Nedenunder har jeg prøvet, at illustrerer hvad det er jeg vil opnå: Elementerne (De mørkegrå - undersiderne) er selvfølgelig styret via mit Style Sheet. Og har følgende CSS: #displaysubpage { width: 250px; margin-right: 25px; float: left; } Det element de skal placeres i (den lysegrå) har følgende CSS: #subpage-container {width: 755px; padding-top: 30; padding-right: 20px; padding-left: 20px; }
Neden for har jeg illustreret hvad der går galt: Elementerne den skal liste, fortsætter altså bare ud over den Div de er placeret i. Hvordan får jeg den til automatisk at liste dem nedenunder, når der ikke er mere plads i bredden på den div de er placeret i (illustreret på første JPG)? Hjææælp.... !! |
Hiv fat i Nicolai istedet for at prøve selv ... så er du også sikker på det er lavet ordentligt :)
http://www.css-outlet.com/da/