Så ville jeg foreslå at man satte års afgiften op til 3000 kr. Så kunne man donere de 2900 kr. til en fond der støtter et eller andet. Dette ville da i det mindste begrænse omfanget, samtidig med at det ville gavne et eller andet
Flyt til Australien! De har den mest restriktive lov i verden mht. domæner. For det første, må kun firmaer og ikke privatpersoner købe et domæne, for det andet må domænet KUN hedde firmaets navn, og inden du får lov at købe domænet, skal du nedkæmpe en løve med de bare næver!
Flyt til Australien! De har den mest restriktive lov i verden mht. domæner. For det første, må kun firmaer og ikke privatpersoner købe et domæne, for det andet må domænet KUN hedde firmaets navn, og inden du får lov at købe domænet, skal du nedkæmpe en løve med de bare næver!
Og eftersom Australien ikke har vildtlevende løver - Så kan man ikke købe domæner dernede?
Altså, der lever heller ikke løver i Italien, men det forhindrede jo ikke romerne i at holde spændende events med sådanne skabninger!
Men det med løverne er slet ikke det værste. Ikke hvis man er bosat uden for Australien. For hvis du skal åbne et firma der, SKAL direktøren være bosat i landet. Så man kommer af med en del penge til adresse og nominee mig her og nominee mig der! ... Så personligt foretrækker jeg løverne!