Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.sikkerhedseksperten.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg nærmer mig med raske skridt åbningsdagen for min webshop www.sikkerhedseksperten.dk

Men inden jeg åbner næste mandag (den 15 december) håber jeg i vil hjælpe mig til at komme frem til det bedst mulige. Så jeg håber du vil give mig masser af feedback på shoppen.

Glæder mig rigtig meget til at hører fra dig!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:55

Hej Kenneth

Jeg håber du kunne bruge noget af min feedback du fik på din "supportchat" - Jeg kunne ikke lige dy mig for at teste den.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 13:09

Ja tak til Anders herfra, der blev kastet masser af guldkorn min vej. 35 minutters guldkorn:)

Jeg nævner dem jeg fik noteret her:

- Et link til lovstof der beviser at man faktisk selv kan servicere brandmateriel
- Chatten 100 % dansk (live support)
- Angivelse af priserne er med eller uden moms
- "Forside" øverst i venstre menu.
- Mere informationer under kontakt, evt. også svartid på mail (godt eks. http://acenet.dk/kontakt.php)
- Gøre hele tabellen (venstre menu) klikbar, istedet for kun teksten
- Klikbar "varegrupper" og "information"
- Staves pakketilbud og ikke pakke tilbud
- andre stavebøffer/formuleringsfejl
- Bedre forklaring af hvad de forskellige slukker kan bruges til!
- fejl i linket i footeren
- gennemgå handelsbetingelser
- Meget lange telefon tider
- Evt. markering når en varegruppe er aktiv

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:19

Det jeg først lige ligger mærke til som du meget hurtigt kan rette, er din title. Der skal gerne være en kort beskrivelse sammen med navnet på siden, da det er det man ser som overskrift når man søger på google.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:50

Fin side. Meget simpel opbygget og funktionaliteten fungerer vist som den skal. Hvis du skulle forbedre noget, så kunne det være en idé at gøre noget mere ud af det grafiske. Baggrunden er meget hvid og logoet lidt kedeligt. Men ellers en fin side, som afspejler sikkerhed, hvilket må være formålet.

Mvh Morten.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 04:31

Hej Kenneth

Jeg synes det er en fin side. Men det kan du jo ikke bruge til noget ;-) Du skal jo have lidt kritik for at kunne forbedre siden.

Jeg har altid synes det var dumt at skrive v/Kenneth Boysen. jeg synes det kommer til at virke som en lille side da jeg får en opfattelse af at det kun er dig der arbejder på siden. Det gør du muligvis også men du bør tænke på at nogen måske vil klikke væk da det måske virker for småt. Bare en tanke.

Noget som jeg personligt ville synes var smart for at finde det man søger efter var at have nogle kategorier på forsiden.

F.eks Virksomhed, hus, båd. bil, osv som man skal klikke på. Måske er båd og bil lidt for små men det er smart at inddele virksomhed og hus så privat personer vil finde produkter i den kategori og virksomheder vil kunne finde det de leder efter.

Alt ialt god side må jeg sige.

Jeg vil i løbet af mandag komme med et godt tilbud til dig angående en reklamepakke vi kan tilbyde dig på IndustriBasen.dk med 50% amino rabat.

Det vil helt sikkert sætte skub i din side fra start.

mvh

Morten

www.industriBasen.dk Portal for virksomheder indefor industrien

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 12:22

Hej Alle

Tusind tak for den forløbige feedback.

Det er helt bevist at jeg lægger vægt på simpelhed og ikke mindst at jeg kun er ....mig. På den anden side er jeg også lidt bange for at signalere at jeg ikke kan løfte en stører opgave. Så det er en balancegang jeg skal have fundet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)