Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navigationen på denne side?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lægge sidste hånd på en ny version af http://regnskabsskolen.dk. Indtil nu har jeg brugt Jooma, men det blev for svært for mig at styre, så nu har jeg flyttet det hele til Wordpress, og fordi der er så mange sider, har jeg lavet tre forskellige blogs og mere eller mindre bygget dem sammen, sådan at læserne forhåbentlig ikke oplever, at de ryger rundt mellem tre forskellige installationer.

Det giver den fordel, at jeg ikke skal have lange, lange menuer. Men på den anden side, skal jeg være ekstra opmærksom på, om man kan finde rundt - og tilbage.

Så hvis du vil besøge http://regnskabsskolen.dk og se dig lidt omkring, vil jeg blive glad for alle kommentarer, både til indhold, opsætning og - navnlig navigation.

De bedste hilsner
Anette

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:40

Hej Anette,

Navigationen virker fornuftig på mig. Jeg klikkede ikke på noget tidspunkt på hverken links, topbanner eller andre steder uden at havne, hvor jeg forventede det.

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 22:46

Hej Anette
Jeg har været en tur inde på siden Smile

Det allerførste jeg støder på er:
"Regnskabsskolen tilbyder undervisning i bogføring, administration og tilsvarende emner. Vi har to linjer: De korte kurser/iværksætterkurserne og Diplomuddannelsen for bogholdere, som er et længere forløb, der afslutter med eksamen."

For mit vedkommende er det sådan, at regnskab ikke er det mest interessante i verden - det er noget som bare SKAL gøres. Hvis jeg skulle benytte mig af dine tilbud, og droppe min revisor, så skulle jeg fristes meget mere end med den nuværende tekst.

Altså, hvad er det som gør, at jeg skal vælge netop dit produkt frem for andres? Er det fordi det er billigt? Kan jeg spare penge ved at tage kurser, og lave regnskaberne selv fremfor min revisor? Hvad bliver jeg god til? Kan det gøres på en sjovere måde end normale regnskabskurser?
Har du noget i din erfaring som gør, at du kan give mig nogle særlige værktøjer? Er det let og forståeligt? Er undervisningen underholdende? osv., osv.

Du har ikke ret mange sekunder til at fastholde en ny læsers interesse, og det er vigtigt, at du bruger disse sekunder rigtigt.

Noget af det første jeg fik øje på er linket "Find Regnskabsskolen".
Hvis jeg var dig ville jeg sætte noget vigtigere her og rykke "Find Regnskabsskolen" ned i bunden - hvis jeg var interesseret, så skulle jeg nok finde ud af, hvor Regnskabsskolens adresse er.

Dette var bare nogle ideer - håber, at du kan bruge det Smile

Rigtig meget held og lykke

Mange hilsner fra

Birgitte

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:53

Tak til Frank (det var rart at høre) og Birgitte (hvor har du ret...).

Birgitte: Jeg har ændret teksten på forsiden nu, sådan at den fortæller mere om, hvad fordelene er ved især iværksætterkurserne. Det  med at rykke rundt på links må lige vente, jeg mangler et par stykker endnu.

Flere forbedringsforslag modtages meget gerne.

:-) Anette

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 00:08

En lille ting....

I en af dine sidebars har du overskriften "Sider", hvilket jo ikke ligefrem er en sigende overskrift! Smile  .. Kan du ikke ændre den til "Emner", "Sektioner", "Artikler" - eller noget?! ....

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:19
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)