jeps, egenlig ville jeg have postet den i gruppen "webshoppen" som ikke er indexeret på google, men kom vist til at blande lidt rundt på vinduerne ! måske er der en rar moderator der kan flytte den :) |
Hej Kim
Fin side du har fået lavet. Nemt at finde det jeg søgte efter som en test.
Nu til det som vil gøre din side bedre. Nemlig kritikken.
1. Under kontakt ved din kollega Martin står der tlf: xxxxxxxx!. Slet det. Hvis han ikke har noget telefon nummer så skal der ikke stå noget.
Det samme ved Lars som ikke har nogen email. Få den på eller slet det. Det ser "halvfærdigt ud" hvis det ikke er udfyldt.
Nu når logoet halter en del og andre har sagt det kunne gøres bedre så synes jeg personligt du skulle få lavet et logo hvor billardkuglen er indeni O i navnet Clueshop. Det ville være oplagt nu der er O i logoet. Lav logoet stort og placer det eventuel i venstre side. Der er jo plads til at lave et større et.
Under vilkår er der 2 email adresser man kan skrive til. Hvorfor ikke have en der hedder Info@cueshop.dk jeg ved jo ikke som besøgende hvem Kim eller Martin er :-)
Håber du kunne bruge det til noget.
Blev lige lidt nysgerrig. Du skriver at shoppen er 7 måneder gammel men på selve siden står der Copyright 2003-2008?
med venlig hilsen
Morten
www.industribasen.dk