Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt nørdet blær

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Som i ved, så fjerner SPAMfighter mails over hele verden. Hver gang en bruger henter mails, så spørger den vores server om det er spam.
Vi har nu sat servere op over hele verden og man kan se hvor mange mails de filtrerer hvert sekund her:

http://www.spamfighter.com/FAQ_Firewall_Edge.asp

Vi arbejder på pænere grafer, men det er da meget cool ikke? :-))

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50
Umiddelbart synes jeg godt at følgende sætning kunne markeres med fed, eller på anden måde fremhæves - al det andet er jo bare snak, det der er vigtigt for at forstå graferne er gemt alt for godt væk... ved godt, at det ikke var det du spurgte om.

"The graphs indicates the volume of processed emails per second (blue) as well as the spam level (red)."

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:41
Dato: 5/29/2006 5:50:24 PM Forfatter: Tommy

''The graphs indicates the volume of processed emails per second (blue) as well as the spam level (red).''

Og så synes jeg, det overflødige s bør fjernes.

Jeg så bare en masse grafer - jeg gav mig ikke til at undersøge, hvad de betyder. Måske Tommys forslag ville have gjort, at min interesse var blevet vakt.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 19:06
Jo det er squ sejt, og nogle ufattelige tal.

Men jeg kan godt undre mig over danskernes arbejdsrytme i forhold til resten af verden.

Er det os der er dovne eller dem der er arbejdsnarkomaner?

Hilsen

FlemMming

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:12
Jeg glemte at skrive at det ikke er en public side. Det er blot vores programmørers interne nørdeside og så giver vi den til få brugere der har skal åbne deres firewalls mod os, så det er ikke en side vi i dag bruger så aktivt. Men det er det jeg gerne vil, derfor skal den som i nævner helt redesignes :-)

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:14

Læg forøvrigt mærke til den nederste server der står i Brisbane, den er sat op i dag, så derfor er den ikke så aktiv endnu.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Den i København peaker ved omkring 50 mails i sekundet, hvad forventer I at en enkelt server kan klare?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:14
Hver server kan klare mere end 1.000 forespørgsler pr. sekund, så der er lidt kraft tilbage i dem :-)
Grunden til at vi køber servere over hele verden, er at vores brugere får hurtigere svartider. Brugerne i Australien har døjet med 300 milisekunder svartider indtil i dag, hvor de nu har ca. 50 milisekunder. Det betyder en verden til forskel og vi forventer væsentligt bedre konverterering til betalende brugere pga. det.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)