Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det overhovedet muligt at starte op uden en klink på lommen..?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle små udviklere af shop-systemer, der gerne vil ind på markedet, har til tider brug for referencer og "forsøgskaniner"...

Ring lidt rundt til nogle af dem der virker "uerfarne" men som ligner de har et produkt, der kunne bruges.

Hvis der krejles lidt, kan man godt finde en betalingsløsning hos en shop-udbyder som giver mulighed for bagudbetaling hver måned eller lign.

PBS giver selvfølgelig ikke den mulighed, men lav et par hurtige handler med nogle varer inden shoppen skal åbne sin dankort-adgang. Så er den "tusse" i hus, som PBS skal have...Big Smile

Selvstændig med Aps - Internet-købmand og krejler af 1. grad... Yes

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:44

Gerne begge dele, hvis du kender nogen.

Jeg er på udkig efter en web-shop, men synes ikke rigtig jeg "tør" give mig i kast med magento eller andre "open sourche" ting, - for det er jeg slet ikke "skarp" nok til... Jeg skal bare være 100% sikker på at skidtet virker og er "oppe"...

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:45

jeg har en del projekter som faktisk kører på den måde

For tiden sælger jeg en del tøj via trendsales og QXL, hvor jeg får dropshippet produkterne direkte fra mine leverandører til mine kunder.

Inden længe håber jeg på start af salg af skibriller, solbriller og ure på samme måde
Samt mp3 og mp4 afspillere.

Det kan sagtens lade sig gøre at starte op næsten uden at lægge penge ud - mener det kostede 65 kr at blive "plus" medlem hos trendsales fx?

Mit mål er at tjene penge nok til at åbne en webshop via handlerne på trendsales, qxl etc.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)