Hej Alle.. Jeg er lidt ny her inde.. Men jeg står og skal starte en ny webshop op til januar.. Vi ejer en lille guldsmed som vi gerne vil til at have ind på nette.. Men jeg er lidt grøn.. jeg ved godt, hvad jeg vil have og hvad den skal kunne og hvordan den nogenlunde skal se ud.. Men det første og det vigtigste det er jo.. Hvem skal lave den for mig.. et stærk unikt design. så jeg kan skelle mig ud..?? Lidt info.. Vi har købt domain www.guldbutik.dk som jeg selv syntes er ok.. når man sælger det som jeg nu skal. ( andre forslag, kom gerne med dem) Så er der måske nogle som kender et firma.. Lidt krav.. jeg vil have en konsult ud, som man kan sparre med nu og i fremtiden med nye ideer, og så man ikke laver alle nybegynder fejl.. Super nemt, admin program som selv et barn kan finde ud af... Samt fri suport.. Jeg har en en masse små moduler som jeg gerne vil have ind.. f.eks Håndtering af varevarianter,(Som kæde længde( så prisen også bliver dyrer ved længere kæde), ring størrelse, hvor mange diamanter der skal være i O.S.V.. gavekort, rabat. og så videre.. som de andre guldsmednetbutikker også har.. ( f.eks. dirksdesign, minguldsmed ) (Må gerne have samme farver som men-zone.dk men eller stort set laves som minguldsmed.dk ALT SKAL LAVES.. Selvfølgelig undtagen at ligge vare ind O.S.V. Pris pr. må. 500-1000 kr Pris for webshop + design 10000-20000.- Så har jeg vist fået det hele med.. Håber der er nogle som kan hjælpe mig.. Hilsen Christian Birch |
Hvis du søger lidt herinde finder du masser af tråde, der handler om valg af webshop.