Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 23
Fra  www.Guldcenter.dk - Din online guldsmed Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle..

Jeg er lidt ny her inde..

Men jeg står og skal starte en ny webshop op til januar..

Vi ejer en lille guldsmed som vi gerne vil til at have ind på nette.. Men jeg er lidt grøn.. jeg ved godt, hvad jeg vil have og hvad den skal kunne og hvordan den nogenlunde skal se ud..  Men det første og det vigtigste det er jo.. Hvem skal lave den for mig.. et stærk unikt design. så jeg kan skelle mig ud..??

Lidt info..

Vi har købt domain www.guldbutik.dk som jeg selv syntes er ok.. når man sælger det som jeg nu skal. ( andre forslag, kom gerne med dem)

Så er der måske nogle som kender et firma..

Lidt krav.. jeg vil have en konsult ud, som man kan sparre med nu og i fremtiden med nye ideer, og så man ikke laver alle nybegynder fejl..

Super nemt, admin program som selv et barn kan finde ud af... Samt fri suport..

Jeg har en en masse små moduler som jeg gerne vil have ind.. f.eks Håndtering af varevarianter,(Som kæde længde( så prisen også bliver dyrer ved længere kæde), ring størrelse, hvor mange diamanter der skal være i O.S.V..  gavekort, rabat. og så videre.. som de andre guldsmednetbutikker også har.. ( f.eks. dirksdesign,  minguldsmed )

(Må gerne have samme farver som men-zone.dk men eller stort set laves som minguldsmed.dk

ALT SKAL LAVES.. Selvfølgelig undtagen at ligge vare ind O.S.V.

Pris pr. må. 500-1000 kr

Pris for webshop + design 10000-20000.-

Så har jeg vist fået det hele med..

Håber der er nogle som kan hjælpe mig..

Hilsen

Christian Birch

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 19:45

Hvis du søger lidt herinde finder du masser af tråde, der handler om valg af webshop.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:06

Hej Christian

De krav, som du nævner ovenfor, kan sagtens opfyldes med:

• En Shopify webshop med dit eget unikke design, udviklet af et professionelt webdesign firma udfra dit designoplæg og kravspecifikation. Læs mere på www.shopify.com og se eksempel på Shopify shop på www.fairtime.dk
  • "Proof of concept" implementering af dit færdige design, dvs. det aktiveres i shoppen, der opsættes eksempelkategorier og -produkter, leverings- og betalingsmetoder, så designet kan ses live
  • Teknisk setup af dit eget domæne mod shoppen, implementering af modul til Dankort/PBS via Quickpay og opsætning af Google Analytics

Derudover kan jeg tilbyde:

• Vejledning i onpage søgeoptimering - herunder titler, metatags, keywords og intern linkstruktur i shoppen
  • Vejledning i brugen af Shopify administrationsinterface, så du selv kan sætte resten af shoppen op, lave nye produktgrupper, produkter, informationssider, navigeringslinks etc.

Alle løbende udgifter i forbindelse med driften skal du selvfølgelig selv afholde, herunder udgifter til Shopify abonnement, Quickpay, PBS og hosting af eget domæne og email. Men mdl. udgift og omkostninger til design mm. ligger indenfor det niveau, som du beskriver.

PM eller email for mere information.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 20:45

Hej Christian

Giv mig en mail på mads@sydkom.dk eller et ring på tlf. 30 254 254 - for uforpligtende information og rådgivning i forbindelse med etableringen af guldbutik.dk

Vores shopsystem Sydkom WebSHOP er ét af de nyeste webshopsystemer på markedet, indeholdende alle funktioner en moderne webshop behøver, for én fast pris om måneden. Ingen gebyrer, tilvalgsmoduler mm. - kun en fast månedspris. Dertil har vi naturligvis betalingsgateway til modtagelse af kortbetalinger fra PBS, integration med google-analytics, mulighed for direkte integration med f.eks. e-conomic eller C5 økonomistyring og meget mere.

Jeg kan se I er beliggende i Jyllinge, så det vil være forholdsvis nemt for os at komme forbi Jer om gennemgå Jeres behov til systemet, funktionaliteter, ønsker og bidrage til at skræddersy den optimale løsning for Jeres indtagen af webmarkedet.

Du kan se et eksempel på shopsystemet kørende hos én af vore tilfredse shopsystem kunder, www.streetsurfers.dk

Ser frem til at høre fra dig ;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:51

Hej Christian

Jeg er selv ny indenfor nethandel, så jeg kender til dit dilemma om at finde den rette løsning. Èn ting er dog helt sikkert. Der er rigtig mange muligheder. Og dit indlæg her på Amino skal også nok give dig nogle gode tilbud.

Hvis jeg var dig, så ville jeg vælge enten en af de veletableret webshopudbydere der er på markedet med deres eget webshopsystem. Jeg ved at DanDomain og ScanNet er meget populære. Alternativt så kan du overveje en OpenSource løsning. Her tror jeg du med fordel kan kigge på OsCommerce, Joomla eller MagentoCommerce.

Fordelene ved fx. DanDomain er at der er god mulighed for support. Det er gennemafprøvet og har rigtig mange brugere. Der er også mange her på Amino der kan hjælpe dig med udviklingen. Ulempen er at der er begrænset fleksibilitet.

Med en opensource løsning har du en bred vifte af muligheder. Der findes et utal af gratis tilføjelser/moduler. Ofte så er den månedlige ydelse også en del lavere end fx. en DanDomain løsning.

Der er pt. en masse hype omkring OpenSource løsningen kaldet MagentoCommerce. Det er også den løsning vi har valgt til vores nye web shop. Jeg ved der er flere der tilbyder at sætte en shop op, inkl. design, for ca. 15.000,-   Ulempen ved OpenSource kan være supporten. Der findes div. fora hvor du kan finde hjælp, og du kan ofte også købe dig til support enten som en månedlig ydelse, eller på timebasis.

Hilsen Morten

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 01:18

Hej Christian

Venligst tag et kig på denne hjemmeside: www.korczynski.de vi har stået for hele udviklingen af denne side. Den er lige kommet på nettet, og virker derfor måske som en prototype pt. Man kan administrere alt fra admin panel. Se ordrer, sende nyhedsbrev, blive registreret som en "distributør" hvor man så vil få andre priser. Du kan få så mange smykker på etc. etc.

Hvis du kunne være interresseret venligst send en email til: david@bezot.com og vi kan snakke mere om det.

- David

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)