SÅ er der masser af penge at SPARE på ALLE vore ITALIENSKE TASKER & LÆDERVARER ALLE modeller er NEDSAT med ekstra JULERABAT…
|
op...så endnu flere kan få nytte af vort gode juletilbud
SÅ er der masser af penge at SPARE på ALLE vore ITALIENSKE TASKER & LÆDERVARER ALLE modeller er NEDSAT med ekstra JULERABAT…
|
op...så endnu flere kan få nytte af vort gode juletilbud
|
Hej Milla. Jeg sad lige og kiggede på dine tasker (overvejer at købe en til konen). Er de produceret i italien? Hvis ikke - hvor så? Bliver brandet "TL" forhandlet andre steder? Venlige hilsner Jørgen Olsen |
Hej Jørgen! Jeg hedder Pia
TL' s tasker og lædervarer produceres i Italien, ja...og der følger ægthedsbevis / certifikato med alle modeller... Peter...min mand (Peter-Revisor) har lige været på forretningsrejse dernede...på mine vegne) og er også blevet vist rundt hos vor leverandør... TL...forhandles kun hos os i DK...med undtagelse af en mindre forhandler + 2 fysiske butikker (som er startet op af os)...
|
Hvem mon der har det hårde arbejde og hvem mon der har morskaben!! Henrik |
Ja se, Henrik...den kan vi jo hurtigt opklare Jeg må blive hjemme i DK og knokle for at tjene til føden, mens Peter stikker af til Italien
|
Eller Peter kkan bedre undværes! Jaja ... der skal nok komme en anden lejlighed... Henrik |
Ja...I må da have bemærket, at der var stille på AMINO fra den kant af i et par dage Helt sikkert...jeg vil også til Italien...og har gang i nogle støbeskeer p.t. ...så hvem ved lige pludselig... Italia Io vengo qui! Men måske...hvis han opfører sig pænt...tager jeg ham med
|
Tja...Henrik...der er nogen, der siger, at de rige har mange glæder! MEN....jeg er desværre ikke rig!*S*(NB..lige bortset fra konen)! Men ellers...rart nok at vide, at du sidder i Milano....har arbejdet en del i Milano, Verona, Como og Chiazzo! Kunne være....at vi havde brug for din hjælp en skønne dag |
Peter, Rigdom kan ikke altid måles på bankkontoen - der er andre ting i livet der kan være mere værd. Strækningen Milano - Verona kender jeg al for godt. Como er dejlig - bruger vi mest som søndagsudflugt om foråret/tidligt sommer. Sig til hvis jeg kan gøre noget for dig/jer..... Det er jo gratis at spørge! Henrik |