Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed eller?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj allesammen!

Jeg står og brænder for at starte et event firma, hvor det i sin enkelthed går ud på kunne leje bartendere, afryddere, gaderobepiger, dj's osv ud til diskotekter rundt om i landet, så evt. kunne få dækket deres vagtplaner osv.

Jeg arbejder i Branchen

MEN

Kan jeg oprette firmaet som et enkeltmandsvirksomhed og så stadig kunne have folk "arbejdende" for mig ? eller må jeg kun selv arbejde?

Hilsen Morten P

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 15:36

Hej Morten P.

Du må godt have ansatte selvom det er et enkeltmands firma, du skal blot huske at du så hæfter personligt i tilfælde af konkurs osv. hvis du skylder penge rundt omkring.. Men ellers er der ikke de store problemer i at "nøjes" med en enkeltmandsvirksomhed.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:36

MortenP:

Halløj allesammen!

Jeg står og brænder for at starte et event firma, hvor det i sin enkelthed går ud på kunne leje bartendere, afryddere, gaderobepiger, dj's osv ud til diskotekter rundt om i landet, så evt. kunne få dækket deres vagtplaner osv.

Jeg arbejder i Branchen

MEN

Kan jeg oprette firmaet som et enkeltmandsvirksomhed og så stadig kunne have folk "arbejdende" for mig ? eller må jeg kun selv arbejde?

Hilsen Morten P

Hej Morten.

Du kan sagtens have ansatte i en enkeltmandsvirksomhed. Ingen problemer der.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 5. Nov 08
Skrevet kl. 15:38

Mange tak.. SUPER, med så hurtig respons :)

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:42

Ja det kan du sagtens. Men du skal så registreres som arbejdsgiver så der kan angives og indbetales A-skat, ATP. m.m.

Tilmeldt 5. Nov 08
Skrevet kl. 15:45
men ja, det ved jeg godt, mit størest spørgsmål lige pt. det overstående, men tak for en "reminder" hvis man kan kaldet det sådan, hehe
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:50

Det var så lidt ;)

Held og lykke med det hele.

Mvh Jonas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)