Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Egens Havhuse
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er forholdsvis ny på Amino, jeg har tit været inde og lure men aldrig tilmeldt mig, det har jeg så nu.

Jeg vil meget gerne have konstruktiv kritik af min web-shop. www.mols-naturprodukter.dk

Hvad kan gøres bedre?

Er teksterne for dødsyge?

Billederne?

osv.....?

Jeg håber at der er nogle der vil bruge lidt tid på at hjælpe mig og min shop.

Med Venlig Hilsen

og god Weekend!!!

Jannie Nielsen

Mols-Naturprodukter

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 13:37

Hej Jannie.

Dine to billeder på forsiden, er det ikke meningen de skal stå på linje? Lige nu er den højere placeret længere nede end den venstre.
Jeg kunne godt forestille mig, at det vil se lidt flottere ud, hvis dine dankort ikoner m.v. blev centeret i den boks, de er placeret i.

I den nyhedsboks i menuen til venstre, der står der "Ingen billed" og så er der en blå kant rundt om den tekst. Kunne man ikke med fordel lave et lille flot billed, hvor der f.eks. stod "Ingen billeder - men det er på vej ;-)" -  eller hvad ved jeg.

Ellers en fin shop - og godt med en lille konkurrence.

Held og lykke med den.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:42

Hej

Jeg kan ikke rigtig finde teksterne? Mener du produktteksterne? (Og er de så ikke altid dødsyge?)

Hvad med en form for velkomsttekst, eller er det ikke nødvendigt synes du?

Dit tilbud på forsiden virker lidt som en dårlig handel ;)  - nu dobbelt pris!

Når man klikker på et billede, er det lidt svært at komme tilbage. Det er ikke særlig intuitivt logisk at man klikke på overskriften, overvej en "tilbage"-knap.

Mvh Søren, selvstændig retoriker, Sprogzonen.dk

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:50

-God header, flot billede der fanger med det samme.

-Godt at du skriver det med at alle ordrer over 500kr. får fri fragt, med det samme, så vi er klar over det som besøgende fra start.

-Nyhedsbrevstilmeldingen kunne du godt gøre mere central, for at få flere til at skrive sig ind, og evt. nævne hvad man får ud af det under.

-Menuerne fungerer godt efter min mening.

-Forsiden er fyldt godt ud.

-Designet er godt, og det fungerer at man fra et hvert tidspunkt kan komme til forsiden eller et andet menupunkt, uden at fare vild på siden.

-Måske kunne "vis alle produkter" flyttes, så alle produkter kunne evt. kan trykkes på i bunden af menuen i venstreside hvor du har "varegrupper" stående.

-super at "firmaprofil" både er i bunden af siden, og i toppen, så i kan få etableret en identitet for brugeren, og/eller et tilhørsforhold.

Overall god side.

Mvh Jonas 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:55

Hejsa Jannie

Flot side du har dig synes jeg.. det er set meget værre:) Det første jeg faldt over er den store mængde luft der er i logoets venstre side, kan godt se det er sådan pga. blomsten, men hvad så med at skrive 2-3 linier om hvad Mols Naturprodukter er for en størrelse og hvad i sælger, ligger vægt på eller lign. Det eneste du har på nuværende tidspunkt er din "velkommen til Mols Natur produkter" og så skal man kigge i din menu til venstre for at se hvad du sælger og derved danne sig et indtryk af firmaet.

Ellers synes jeg din side er dejlig overskuelig og "hviler i sig selv", harmonisk er nok det rigtige ord - hvilket passer godt til det image jeg tror du gerne vil have dine kunder har/får af dit firma.

Men ja få rettet billederne til og måske nogle mere spændende overskrifter end bare teksten der er understreget.

Keep up the good workSmile

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 13:58

I Forbindelse med løsningnu.dk's forslag om, at tydeligøre dit nyhedsbrev, ville en super idé måske være, at ændre i din konkurrence, til at der trækkes lod mellem tilmeldte i dit nyhedsbrev.

På den måde, kan du sikkert få flere til at tilmelde sig - ligeledes får jo en guldgrube hvad an går markedsføring - så kan du jo sende dem rigtige gode tilbud :-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:01

Forresten så vil jeg forslå at ønske dig E-pusher i julegave hvis du ikke allerede har den. Har den ikke selv da jeg ikke har en webshop, men har kun hørt rigtig godt om den herinde.

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:15

Denni Pultz Gottfredsen:

I Forbindelse med løsningnu.dk's forslag om, at tydeligøre dit nyhedsbrev, ville en super idé måske være, at ændre i din konkurrence, til at der trækkes lod mellem tilmeldte i dit nyhedsbrev.

På den måde, kan du sikkert få flere til at tilmelde sig - ligeledes får jo en guldgrube hvad an går markedsføring - så kan du jo sende dem rigtige gode tilbud :-)

Super idé :)

Mvh Jonas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)