Mange tak for hjælpen :) Nu er jeg helt klart med på det, du skal have tusind |
Mange tak for hjælpen :)
Nu er jeg helt klart med på det, du skal have tusind tak
Mange tak for hjælpen :) Nu er jeg helt klart med på det, du skal have tusind |
Mange tak for hjælpen :) Nu er jeg helt klart med på det, du skal have tusind tak |
Mange tak for hjælpen :) Nu er jeg helt klart med på det, du skal have tusind tak for |
Mange tak for hjælpen :) Nu er jeg helt klart med på det, du skal have tusind tak for hjælpen |
Mange tak for hjælpen :) Nu er jeg helt klart med på det, du skal have tusind tak for hjælpen :) |
Mange tak for hjælpen :) Nu er jeg helt klart med på det, du skal have tusind tak for hjælpen :)
|
Kære Sinan Koca Tillykke med din nye virksomhed. Det er dig selv der skal have dine kvitteringer og fakturaer. Pænt sat i orden i mapper ved daglig bogføring. Det er kun i tilfælde af. at du bliver kaldt ud til kontrol, at der er nogen der skal se dine mapper. Dit regnskab kan blive kaldt ud med tilbagevirkende kraft i op til 5 år (i sværre tilfælde måske for en længere periode (?)). Jeg kan anbefale dig at tage et bogføringskursus / tage en snak med en revisor. Du kan være en nok så dygtig selvstændig - Men HUSK: Et ordenligt regnskab er noget af det VIGTIGSTE for din virksomhed. God vind! Med venlig hilsen Mai
|
Ja, det kan jeg forstå. :) Jeg tror jeg skal tage et kursus, når jeg engang får tid :) Mange tak for besvarelsen. Mvh. Sinan Koca Ps: Undskyld for de mange besvarelser, ved ikke hvad der lige er sket :S |