Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino'er hjalp Stein Bagger med SEO

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt udført arbejde er godt udført arbejde efter min mening. Etik er relativt.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:42

Tak til alle for at kunne se, hvad den "sag" handlede om. Det har heldigvis stort set alle kunnet. Vi er blevet rendt helt og aldeles over ende af kundehenvendelser de seneste døgn, og da vi i forvejen sender en del opgaver videre til nogle af vores dygtige kolleger i branchen, har vi ikke liiiige behov for at holde mere liv i den ;-)

Hvor er det dog dejligt befriende at være blandt praktikere, der agerer og driver forretning i den virkelige verden - i stedet for overstuderede mennesker med en helt enormt virkelighedsfjern tilgang til tingene.

Hav en dejlig weekend, Aminoer!

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 13:57

Undskyld udtrykket, men hold da kæft, hvor Tomas´ vedlagte klip er godt - det siger meget meget mere end ord på nogen måde kan gøre.

Men ellers ser jeg Tomas' "rolle" i "sagen" som rigtig god reklame for Concept-I, og det de kan dernede i det himmerlandske.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:59

Tak Knud. Det skal retfærdigvis siges, at det var Lars Bachmann, der i går gjorde mig opmærksom på det lille klip i en kommentar her: Teori eller praksis?

Fra Søborg
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:03

Jeg tror lidt på det Spies sagde.

For dårlig reklame er stadigvæk reklame. Ofte er det også gratis.

Så tror i den sammenhæng at det er "god reklame"

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 14:18

Jeg hørte i går en - det har nok været en revisor - sige lidt humoristisk at der nok blev en del IT folk ledige. Men vil de få svært ved at få job ? Næppe.- De samme med leverandørerne og Ernst & Young. De har jo ikke været nede og grave i bestanddelene. Problemet er at der ikke er nogle der har gjort det, så de eneste der er Sorteper her, er såvidt jeg kan se investorerne, som er blevet taget ved næsen, og et vist andet revisionsfirma, som er omend ikke det største så et af de største  her i landet. Man kunne måske få den tanke at dette kunne udvikle sig til en sag i stil med Arthur Andersen sagen.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 15:26

Claus Thygesen:
For dårlig reklame er stadigvæk reklame

Ja, hvis det havde været det. Men jeg kan ikke se, at det et dårlig reklame. Firmaet gør jo bare sit arbejde. Og folk må jo tænke, at hvis de kan få Stein Bagger til at se godt ud i Google, så kan de nooook gøre det samme for min virksomhed.

Men at sige, at det er uetisk, det er da for langt ude. Så er det også uetisk at være forsvarsadvokat f.eks.!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)