Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til samarbejdsaftale.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har startet et firma som beskæftiger sig med automatikservice, freelance automatikserviceudlejning samt salg og montage af varmepumper.

Jeg har nu fået kontakt med et firma som ønsker at jeg hjælper dem i gennemsnit 1-2 dage om ugen med el-service.

Jeg mener derfor at vi bør udarbejde en samarbejdsaftale som beskriver lidt om hvilke vilkår der gælder, timepris osv.

Er der nogen som har gjort noget lign., eller er der måske bare nogen som har forslag til hvad som bør med i aftalen, eller måske ligefrem har en skabelon som jeg kan bygge videre på.

Mvh

Lars

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:32

Det så ikke ud til at der var så mange som havde en mening omkring mit indlæg!!

Jeg prøver lige at smide den op en gang mere i håb om at der skulle sidde en eller anden som har nogle gode ideer.

Mvh

Lars

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:17

Måske fordi det at lave en samarbejdsaftale eller en anpartshaveroverenskomst ikke er noget som man selv skal ligge og og bøvle med eller anvende skabeloner på, med risiko for at man overser meget væsentlige faldgruppe.  Her er det billigere at gå til en god advokat og få lavet det rigtigt. Ofte vil man jo også opleve at modparten/samarbejdspartneren har en advokat og denne varetager sin kundes interesser.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 21:33

Hej Lars,

Få en advokat til at lave den. Visse af vores underleverandører er via samarbejdsaftale, og vi havde aldrig fået den så konkret, som da vi fik en advokat til at lave den for os. Vi fik Christian Kirk Zøllner fra Kirk Advokater til at lave vores. De ligger i samme kontorfællesskab som os. De lavede et godt stykke juridisk arbejde. (http://www.kirkadvokater.dk)

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)