Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomme

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det bedste håndværker firma og rigtig gode kontakter inden for finansiering ?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:12

Jeg laver alt håndværk selv, og finansiering lader jeg banker om, for den største sikkerhed for mig istarten. :)

Mange tak ellers:)

Hvad laver du selv?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 93
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 20:20

Jeg kunne altid finde på at investere i ejendomme, er selv indehaver af lidt, som dog ikke går så godt for tiden men selv om det kan være kritisk somme tider, elsker jeg det.

Mvh Jacob

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 20:23

Det er jo en god tid for ejendomsinvestore nu om dage, og næste år bliver kun bedre. Og dyre lån opvejes heldigvis med at Boligerne bliver billigere og kan løbe rundt med det samme. Sådan har jeg haft det med mine 3 og det ser kun godt ud næste år tror jeg.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 20:24

Hej Jacob

Kan du ikke give mig et kald måske kan vi bruge hinanden ? 31601415

OG til Per det er skam også banker, han er bare gammel bank mand så han ved præcis hvordan

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 20:24

Hej MartinL jeg ville personligt lige vente til begyndelsen af 2010 fordi oekonomerne spaar at ejendomspriserne vil falde indtil da. nu ved jeg udemaerket godt at oekonomerne bare er mennesker ligesom du og jeg og derfor ikke kan se ind i fremtiden men lige netop i dette tilfaelde ville jeg lytte til dem!

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 20:27

Altså vi er selv i gang med det helt store ejendoms ræs for tiden og det kører sku godt Smile

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 20:36

Jeg lytter sjællent til økonomer og dit og dat. Jeg ser på Boliga hvad priserne er på, sammenligner forskelllig infomation og tjekker de noter igennem jeg har taget det sidste års tid med lån og muligheder også vurdere ud fra det.

Næste år bliver et pragtfuldt år at være ejendomsinvestor og helt sikkert et par år frem.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:06

Det er nemlig rigtig

Jeg synes bare det er syndt for de håndværker der må lukke fordi pressen blæser det sådan op, største delen af alle danskere ved kun der er krise fordi de har læst det i ekstra bladet

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:24

Istedet for at kigge på Danmark, kunne man også gå udenlandsk. Sammen med en ven købte vi for et par år siden en lejlighed i Tyrkiet, som vi lejede ud heltårligt til en forretningsperson der pendlede meget frem og tilbage mellem Tyrkiet og hans hjemland.

Sidste år solgte vi lejligheden med et godt afkast.

Skal lige siges at det ikke var en ferielejlighed.

Ellers sæt pengene i banken nede i Tyrkiet. Bankerne giver omkring 15 % i rente, hvor staten så tager 2 %.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)