Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomme

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Er der nogle af jer der kunne finde på at investere  i ejendomme nu ?

Med venlig Hilsen

Martin Lindberg

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:15

Ja ! Hvis banken gad låne mig penge !

VH Jørgen Olsen

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 19:21

Kan du ikke få banken med på det ?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:33

MartinL:

Kan du ikke få banken med på det ?

Nej for jeg er proletar - jeg kan ikke engang få en kassekredit på 10.000kr i de store banker uden at skulle i tredjegradsforhør.

Jeg skulle have lavet en bankgaranti på 50.000kr til udlændingestyrelsen her for nylig. Ikke nok med at jeg ikke var kreditværdig til garantien (at de altså skulle fastlåse mine egne midler) snuppede de lige 750kr for ulejligheden - for at låse mine egne penge fast - d.v.s. ingen risiko for dem bortset fra at de tjener renter på mine penge (de tjener ihvertfald de 10% som de tager på mine pantebreve hvor pengene ellers var blevet placeret). Prisen er altså over 3.000kr for en garanti uden nogen risiko for dem. Med "tjener" mener jeg selvfølgelig "omsætter" - just for the record.

Jeg forsager banker og alle deres gerninger af hele mit hjerte og hele min sjæl. Godt jeg ikke har brug for deres penge, men det ærgrer mig at jeg ikke kan låne penge til ejendomshandler - meget endda. Jeg har en fornuftig indkomst og er ikke registreret nogen mærkelige steder.

Jeg ved ikke hvem jeg skal spytte i ansigtet - måske er de ansatte ikke afskyelige mennesker, men bare ofre i de store koncerners spil - og dermed uden skyld. Så jeg nøjes bare med at blive en bitter indebrændt person.

VH Jørgen Olsen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:34

Det er svært nu om dage. Du skal have en god sjat penge i lommen, styr på din økonomi og fast job selvfølgelig.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 19:43

Hej Per

Har du selv ejendomme ?

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 19:45

Men du har selv lidt på kistebunden ik ?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 19:52

Ja jeg har været så heldig af en 20årige at kunne købe 3 lejligheder i år. Jeg skiftede fra Nordea da jeg skulle købe min #3 fordi hun syntes tingene gik for hurtigt. Jeg aftalte møder for 3 måneder siden med 4 banker og Totalbanken var den eneste som kunne give mig lov til at låne alle pengene til #3 og samtidig give mig lov til at købe en til på krav om jeg havde udbetaling.

Da jeg så kom for 3 uger siden og skulle låne pengene sagde hun at det var en misforståelse og at det ikke kunne lade sig gøre. Så fik jeg at vide at hvis jeg havde 20% kunne jeg købe den, det havde jeg, men samme dag som alt der her skete, skifter hun endnu engang mening.

Det er krisen der krasser bankerne og de sørger for at de ikke skal lave noget med risiko udover at låne penge til stein bagger;)

Rettelse:

Ja jeg startede med at smide 100.000 i min første lejlighed, også fik jeg lov til at låne til 2 fuldud med renovering incl.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 19:55

vi kunne muligvis lave et godt samarbejde ?

Har nogle rigtige gode kontakter

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 19:56

Det afhænger da bestemt af hvad du tænker på:)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)