Bryder mig ikke om eow.dk - vil gerne have et bedre..
Jeg synes nu du skulle overveje at beholde det, med mindre du har et særligt godt andet navn. Du mister sandsynligvis det meste af dine Google-placeringer, når du skifter, og et domæne på 3 bogstaver er alt andet lige bedre end det meste!
Nej, de er gratis ... selve domæne registreringen koster 89,., men derefter betaler du bare dk hostmaster årlig afgift som er obligatorisk. Styring af domæner er 100% kundestyret og 100% gratis.
Jeg har svært ved at se hvordan du kan gøre det billigere ... men jeg er da lutter øre ^^
Forkert ... det eneste der er "gratis" ved gratisdns er deres DNS Service, og den er kun gratis hvis din tid også er det. De(han) har et ganske fornuftigt dækningsbidrag på deres(sine) domæner!
Lønne: speednames, buydomains og eurodns.
Eneste jeg har erfaring med er EuroDNS.
Jeg køber selv mine dk-domæner hos gratisdns og mine udenlandske domæner hos joker.com og så kører jeg selv DNS for det bagefter.
Yes, og det er også kun deres domæne hosting/DNS service man benytter, og der bliver efterspurgt på. Og der finder du ikke mere simple og billig service ... siden den er GRATIS. Det kan fint være andre domain registratorer er 10,- billigere i den indledende dk domæneregistreringen, men den efterfølgende obligatoriske årlige domæne afgift hos dk hostmaster er den samme uanset hvem der reg dit domæne. Og host gratisdns betaler du INGENTING efterfølgende for dns/domain hostingen, har fuld styring, ingen forpligtelser eller noget, du skal blot betale de 60,- det koster om året at have domænet hos dk-hostmaster.