Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være samarbejdspartner til forskellige konkurrencer? ...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle amino'er

Vi er for tiden i gang med at etablere nogle konkurrencer med forskellige præmier, som henvender sig til kvinder og mænd. I den forbindelse søger vi nogle samarbejdspartnere, der kan tage del i udgifterne. Dem som deltager i konkurrencerne, siger ja til at modtage relevante nyhedsbreve og informationer fra konkurrencens partnere. Spam kendetegnes ved at der sendes en mail til en person uden personens samtykke, derfor kan dette ikke kategoriseres som spam på nogen måde.

Skriv til mig her eller på min mail. : rene@creomedia.dk

Hvis dette har vakt din interesse

Mvh

René Due.

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 10:31

Hej René.

eBrev (www.ebrev.info) laver nyhedsbreve, meen... det du foreslår lyder som om du lægger op til spam kampagner og der er jeg helt sikker på at eBrev-drengene absolut ikke vil være med. De har ekstrem høj forretningsmoral og går meget op i overholde diverse love om den slags.

Hvis det ikke er noget i den stil du lægger op til, vil jeg foreslå at du hurtigst muligt får omformuleret din tråd og konkretiseret dit budskab, for man bliver hurtigt slagtet på den slags (læs; amoralsk forretningsførelse) herinde.

Blot et lille råd herfra. Smile
Pouline Andersen
CityCallCenter

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:36

Hvis man lige brugte 1 min på at se hvad det er creomedia egenlig laver, så vil det være ganske tydeligt at der med 99% chance ikke er tale om en spam kampagne.

Tror du skal se det som om at creomedia vil hjælpe folk med at tjene penge på deres nyhedsbreve de udsender til deres brugere. Hvor profitten så bliver slittet 50/50

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:41

Hej Pouline,

Jeg synes du er lidt hurtigt ude med riven her. For mig at se leder Rene blot efter nogle virksomheder, der sender nyhedsbreve ud - ikke virksomheder som ebrev, men virksomheder som oad.dk, virksomheden som Rene selv kommer fra og eksempelvis min egen virksomhed.

Disse nyhedsbreve har intet med spam at gøre.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:50

Mattias Skovhøj:

Hej Pouline,

Jeg synes du er lidt hurtigt ude med riven her. For mig at se leder Rene blot efter nogle virksomheder, der sender nyhedsbreve ud - ikke virksomheder som ebrev, men virksomheder som oad.dk, virksomheden som Rene selv kommer fra og eksempelvis min egen virksomhed.

Disse nyhedsbreve har intet med spam at gøre.

Retfærdigvis overfor Pouline skal det siges, at René har været inde og radikalt omformulere sit spørgsmål efter Poulines kommentar til ham. Meget fornuftigt, men modsat kan det jo nu få Pouline til lidt at ligne en gammel sur dame (og det ved jeg hun ikke er)

:-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:48

Hej Nicolai,

Det lagde jeg godt mærke til - men det gjorde han først efter min kommentar. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:53

Hejsa... jeg ændrede teksten, da den anden tekst som sagt godt ku være lidt misvisende, og ikke så konkret som den der står der nu. :)

men vores kampagner har intet med spam at gøre..

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:58

Som sådan var der ikke noget galt i den tekst René Due første gang havde skrevet, men jeg vil dog medgive at den kunne forståes på forsk. måder ud fra hvilke øjne som læste den.

Derudover vil jeg da også gerne oplyse at det er normal procedure at man finder partnere til at køre en konkurrence, ligesom i dette setup og det er hverken spam eller andre former for ulovlige krumspring.

Ordet spam misbruges alt for ofte, så lad os lige aftale at vi bruger ordet i den rigtige betydning fremover :) Ikke.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)