Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er ved at starte en webshop, og jeg vil høre om det er nødvendigt at hyre en revisor til at se på papirerne inden jeg starter, eller om jeg bare skal starte det.?

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 21:25

Hvad skulle revisoren kigge på som sådan?

Hvis det er mht om det hele ser ud til at hænge sammen, og du har fået alting med osv, så ville jeg snarere benytte mig af den gratis rådgivning du kan få i et af væksthusene!

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:31

Det er vel anpå så meget. Skal du ud og låne en stor pose penge og vil du gerne have et ekstra sæt øjne til at kigge på din forretningsplan, så kan en revisor være en god idé. Starter du din butik op i en mindre skala, kan en revisor hurtigt være spild af penge.

Vil dog anbefale en revisor til at lave dit skatteregnskab.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 18:19

Jeg ville få en dygtig revisor til at gennemgå dit koncept med dig. Personligt, ville jeg ikke undvære min revisor, da hans rådgivning mange gange ikke kun gælder tal, skat og moms - men også andre vitale input til din forretning.

Forretningsplan, budget osv. kan virke overflødigt, men en god revisor med forstand på fradragsregler, idéer og input til investeringer mv. er ganske enkelt guld værd i enhver forretning, uanset omsætningen er 5.000/md. eller 50.000/md.

Vi har hverken forretningsplan eller forkromede budgetter, blot nogle tal på en blok som vi sidder og reviderer lidt på engang imellem - men møder med revisoren og gennemgang af regnskaber, ER altså vitalt for din forretning.

Blot min observering efter 6 år som selvstændig ;)

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:27

Hey Cash

Bare start det. Afhænger selvfølgelig lidt af hvor stort dit projekt er, men hvis du "bare" skal starte en webshop op, så er det bare derud af :-)

Hvad skal du sælge?

Ildsjæl

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:04

Har været lidt i tvivl, men tror det bliver accesories. Især ure, halskæder, armbånd.

Er stadig ikke helt sikker..:(

hvad synes du om det?

Tak..!

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 15:54

du akn ikke starte noget på hvad andre føler eller mener.. bliv selv klar over det. Smile

din forretnings ide, din energi, dine penge

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)