Jeg sælger en bannerplads til min nye side - www.eow.dk
Prisen er ikke helt fastlagt, og vil blive udregnet alt efter plads og hvor længe du ønsker at have banneret på siden. Jeg kan dog sige, at jeg har tænkt mig noget i omkreds af 500 kr. pr. måned for 468*60 banner. Og der er ca. 350 unikke besøgende pr. dag - dvs. ca. 9.000 på en måned som ser dit banner!!
Siden er primært henvendt til unge, men faktisk alle som kan lide at spille på nettet.
Jeg vil umiddelbart tro du skal ud og have fat i noget euroads.dk, partnerads.dk eller hvad de alle sammen nu hedder - og finde nogle kampagner som henvender sig til netop målgruppen på din side.
Det kan da godt være der er nogen herinde, som har en side som er henvendt til dig målgruppe - men tror du får mere ud af nogle gode leads.
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Man kan vælge at få reklamer ind på min side, men har allerde AdSense. Ellers kan man betale for at blive annoncør, og det er jo heller ikke interesseret i.
Nej, men du kan få udfyldt din annoceplads - alternativt kan du prøve at kontakte de hjemmesider/firmaer som fremkommer i AdSense (Hvis dette altså er lovligt? - er jeg lidt usikker på)
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Man kan vælge at få reklamer ind på min side, men har allerde AdSense. Ellers kan man betale for at blive annoncør, og det er jo heller ikke interesseret i.
Er at sælge annonceplads ikke netop at få reklamer ind på sin side??!