Hvis dine kvalitetscore er dårlige på din søgeord, betyder det at google ikke syntes at dine søgeord er "gode" nok, med andre ord passer din søgeord ikke til det du henviser til. Jeg mener du kan gå ind og læse hvorfor du har en dårlig score.
Hvis det er, kan jeg god prøve at hjælpe dig, men det kræver jeg får adgang til din google adwords account for at se hvor problemet er. Det ved jeg ikke om du er interesseret i, at lade en fremmede kigge på det. Hvis du er, så skriv en privat besked til mig her på Amino, så kan vi lige prøve at tage en snak om det
Hvis du forhandler accessories, vil jeg ikke hjælpe dig
Jeg tvivler stærkt på at google kan blive træt af dine ændringer, priserne stiger ihvertfald ikke derfor. Det bare vigtig du kigger på konverteringsfrekvensen på dine søgeord, ellers bruger du måske en masse penge på søgeord som ikke resulterer i salg alligevel.
Men held at lykke med det, der er en masse og lære indenfor google adwords - men det er jo også det, der gør det sjovt.
Har du 915 søgeord fordelt på en eller meget få annoncer og landingssider? Hvis ja så kan det være en af årsagerne til dine problemer, for du kommer aldrig til at kunne optimere få annoncetekster og lige så få landingssider til så mange søgeord. Der kommer ikke tilstrækkelig kontektuel sammenhæng imellem søgeord, annoncetekst og indholdet på landingssiden til at du kan oparbejde en høj Google AdWords Quality Score.
Gå efter at have 1 dedikeret annonce, gerne med flere tekstvarianter så du kan eksperimentere med sproget og 1 dedikeret landdingsside, for hvert enkelt søgeord. Det er naturligvis en stor opgave, så start med dine vigtigste søgeord og arbejd dig frem.
Eksempelvist har jeg valgt et søgeord, hvor søgeordet indgår i landingssidens "Title", H1 og i brødteksten flere gange, MEN det er Google da fuldstændig ligeglad med. Det er forsiden - "Index" - som dette forsøg er prøvet på.
Et andet søgeord indgår kun i et link (også på "Index"), og det synes Goggle er "OK" i kvalitetsresultat.
Måske er det mig som fuldstændigt har misforstået noget, og det ville jeg jo gerne finde ud af. Måden jeg kunne finde ud af det på var at vente til Google "opdaterede" mine landingssider, søgeord osv. Derfor mit spørgsmål om, hvornår Google har tjekket mine søgeord igen.
søgeordet indgår i landingssidens "Title", H1 og i brødteksten flere gange, MEN det er Google da fuldstændig ligeglad med
Det er den rigtige vej frem og det er Google ikke ligeglad med og årsagen til at du ikke nu og her føler dig belønnet for dine anstrengelser er det du selv skriver.
Curatrix.dk:
Måden jeg kunne finde ud af det på var at vente til Google "opdaterede" mine landingssider
Hvis dine landingssider er spritnye, så kan der godt gå lidt tid før AdWords-bot'en får opdateret søgeord, annoncetekst og indholdet på landingssiden og justeret din Quality Score derefter.
Mit råd: Fortsæt med dit arbejde og vær lidt tålmodig med at AdWords-bot'en får indekseret dine landingssider.