Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - Kvalitetsresultat

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer
Jeg roder med Adwords - ja, jeg mener virkelig roder Big Smile

Kvalitetsresultaterne på mine søgeord er alle "Dårlig" på nær 5 der er "OK".
Jeg har 915 søgeord i alt, så I kan nok se, at det roder noget...

Nå, men mit spørgsmål til jer er, hvornår opdaterer Adwords, at jeg har forsøgt at ændre kvaliteten på mine søgeord?

Nu håber jeg ikke, at I skriver, at det gør Adwords med det samme, så roder det endnu mere for mig Big Smile

Ha' en god aften.

Mange hilsner fra Birgitte

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 20:26

Hej Birgitte

Ja det er da lidt noget rod Wink

Hvis dine kvalitetscore er dårlige på din søgeord, betyder det at google ikke syntes at dine søgeord er "gode" nok, med andre ord passer din søgeord ikke til det du henviser til. Jeg mener du kan gå ind og læse hvorfor du har en dårlig score.

Hvis det er, kan jeg god prøve at hjælpe dig, men det kræver jeg får adgang til din google adwords account for at se hvor problemet er. Det ved jeg ikke om du er interesseret i, at lade en fremmede kigge på det. Hvis du er, så skriv en privat besked til mig her på Amino, så kan vi lige prøve at tage en snak om det Smile

Hvis du forhandler accessories, vil jeg ikke hjælpe dig Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 22:08

Hej Rene
Tak for dit svar - jeg er nu fast besluttet på selv at rode videre med det :-)

Måske er det fordi, at Google er "blevet træt" af alle de ændringer jeg har forsøgt - priserne stiger ihvertilfald hele tiden :-)

Mange hilsner

Birgitte

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 00:12

Hej igen

Det er helt iordenSmile

Jeg tvivler stærkt på at google kan blive træt af dine ændringer, priserne stiger ihvertfald ikke derfor. Det bare vigtig du kigger på konverteringsfrekvensen på dine søgeord, ellers bruger du måske en masse penge på søgeord som ikke resulterer i salg alligevel.

Men held at lykke med det, der er en masse og lære indenfor google adwords - men det er jo også det, der gør det sjovt.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 08:36

Curatrix.dk:
Jeg har 915 søgeord i alt,

Hej Birgitte

Har du 915 søgeord fordelt på en eller meget få annoncer og landingssider? Hvis ja så kan det være en af årsagerne til dine problemer, for du kommer aldrig til at kunne optimere få annoncetekster og lige så få landingssider til så mange søgeord. Der kommer ikke tilstrækkelig kontektuel sammenhæng imellem søgeord, annoncetekst og indholdet på landingssiden til at du kan oparbejde en høj Google AdWords Quality Score.

Gå efter at have 1 dedikeret annonce, gerne med flere tekstvarianter så du kan eksperimentere med sproget og 1 dedikeret landdingsside, for hvert enkelt søgeord. Det er naturligvis en stor opgave, så start med dine vigtigste søgeord og arbejd dig frem.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 09:00

Hej Grosen Friis

Tak for dit svar :-)

Jeg er faktisk i gang med det som du foreslår.

Eksempelvist har jeg valgt et søgeord, hvor søgeordet indgår i landingssidens "Title", H1 og i brødteksten flere gange, MEN det er Google da fuldstændig ligeglad med. Det er forsiden - "Index" - som dette forsøg er prøvet på.

Et andet søgeord indgår kun i et link (også på "Index"), og det synes Goggle er "OK" i kvalitetsresultat.

Måske er det mig som fuldstændigt har misforstået noget, og det ville jeg jo gerne finde ud af. Måden jeg kunne finde ud af det på var at vente til Google "opdaterede" mine landingssider, søgeord osv. Derfor mit spørgsmål om, hvornår Google har tjekket mine søgeord igen.

Mange hilsner

Birgitte

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 09:35

Curatrix.dk:
søgeordet indgår i landingssidens "Title", H1 og i brødteksten flere gange, MEN det er Google da fuldstændig ligeglad med

Det er den rigtige vej frem og det er Google ikke ligeglad med og årsagen til at du ikke nu og her føler dig belønnet for dine anstrengelser er det du selv skriver.

Curatrix.dk:
Måden jeg kunne finde ud af det på var at vente til Google "opdaterede" mine landingssider

Hvis dine landingssider er spritnye, så kan der godt gå lidt tid før AdWords-bot'en får opdateret søgeord, annoncetekst og indholdet på landingssiden og justeret din Quality Score derefter.

Mit råd: Fortsæt med dit arbejde og vær lidt tålmodig med at AdWords-bot'en får indekseret dine landingssider.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)