Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min side værd?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg kan slet ikke selv se det fornuftige i at sælge til, hvad der svarer til et års indtægt i reklamerne. Og heller ikke to for den sags skyld. Det ender vist med, at jeg beholder den. Det lyder som om folk ikke rigtigt har en idé om, hvor mange penge, der er i Adsense.

Oprindeligt var det jo ikke min plan at sælge den, men skulle lige høre, hvad jeg kan være bekendt at ta' for den. I skal have tusind tak for jeres tid.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:51

Molvins:

Mange tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg kan slet ikke selv se det fornuftige i at sælge til, hvad der svarer til et års indtægt i reklamerne. Og heller ikke to for den sags skyld. Det ender vist med, at jeg beholder den. Det lyder som om folk ikke rigtigt har en idé om, hvor mange penge, der er i Adsense.

Oprindeligt var det jo ikke min plan at sælge den, men skulle lige høre, hvad jeg kan være bekendt at ta' for den. I skal have tusind tak for jeres tid.

Selvfølgelig er der penge i Adsense, men det er der jo for alle mennesker - og det tager ikke mange minutter at oprette en konto. Derfor skal du se det i lyset af, hvad det vil koste en mand at lave samme side og opbygge det samme besøgstal.

Dette kan stadig være svært at prissætte, men du kan ikke vægte Adsense indtægter ligeså højt, som hvis det var en virkelig virksomhed som skal forrentes af køber. Forestil dig - hvad du selv ville give for siden her og nu.

// Jesper Skov

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 11:06

Jesper Skov:

Selvfølgelig er der penge i Adsense, men det er der jo for alle mennesker - og det tager ikke mange minutter at oprette en konto. Derfor skal du se det i lyset af, hvad det vil koste en mand at lave samme side og opbygge det samme besøgstal.

Dette kan stadig være svært at prissætte, men du kan ikke vægte Adsense indtægter ligeså højt, som hvis det var en virkelig virksomhed som skal forrentes af køber. Forestil dig - hvad du selv ville give for siden her og nu.

Hej Jesper. 

Ja, jeg tror, at jeg blander tingene lidt sammen. Jeg ser ikke på "hvad er siden værd?", men mere "hvordan får jeg flest penge ud af det?", og det er jo faktisk to forskellige ting. Og jeg kan godt se, at jeg klart vil få flest kroner på kontoen ved at beholde siden. Så jeg har besluttet mig for at sige, at jeg som udgangspunkt ikke vil sælge, men at de er velkomne til at komme med et bud. Alt er til salg for den rette pris. 

(I øvrigt vil jeg sige, at det er nemt nok at lave siden og smide adwords på. Kunsten er jo at få noget trafik - og kan da godt afsløre, at det var besværligt i starten. Hvis det var så nemt, var der nok flere, der gjorde det).

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:23

Molvins:

... Kunsten er jo at få noget trafik - og kan da godt afsløre, at det var besværligt i starten. Hvis det var så nemt, var der nok flere, der gjorde det).

Jeg misforstår intet - derved også min kommentar. Held og lykke med siden.

// Jesper Skov

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 11:38

Jesper Skov:

Jeg misforstår intet - derved også min kommentar. Held og lykke med siden.

Nej, jeg mente også, at det var mig selv, der rodede tingene sammen. Hvad den er værd for en køber er jo ikke nødvendigvis det samme, som jeg kan få ind i kroner og ører. 

Tak for det, Jesper. Må hellere bruge juleferien på at give den en overhalning. Det har jeg succes med tidligere. 4-doblede omsætningen på min side Kondomaten efter et re-design.

Bli'r spændende at se, hvad et re-design gør for den anden (folk, der køber/sælger brugt er nu ikke så kritiske omkring design-delen. Bare se på DBA).

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 17:12

Molvins:
Tak for det, Jesper. Må hellere bruge juleferien på at give den en overhalning. Det har jeg succes med tidligere. 4-doblede omsætningen på min side Kondomaten efter et re-design.

Det var da en genial shop, du har lavet der! Yes

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:49

Jeg ville også mene det er synd at sælge for under 3 årsindtægter - der er helt klart potentiale i den side! Før folk udtaler sig alt for negativt vil jeg da fx lige indskyde at denne side ligger nr 1 på google på søgeordene brugt mobiltelefon og brugte mobiltelefoner - det er da ikke helt ringe. Tror helt sikkert der er potentiale, hvis du giver designet en overhaling og optimerer siden! Held og lykke!

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:03

Enig med jjam... 4 gange årsindtægt er ikke højt sat, hvis siden passer sig selv.

Desuden ranker du rigtig godt på "brugte mobiltelefoner", "brugt nokia", "brugt mobil", "køb brugt mobiltelefon", "køb brugt mobil" osv. Nu ved jeg ikke lige hvor meget trafik du får på siden, men undervurder ikke dine placeringer. Hvis nu jeg ser bort fra designet og jeg var i branchen og f.eks. havde en plan om at lave et seriøst site med salg af brugte mobiltelefoner, så ville 4 x årsindtægt være peanuts for dit site.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 11:05

Tak Patrick.

@Chrholck & William. Jeg er helt enig. Siden passer sig selv, har gode placeringer i Google og stabile besøgstal + indtægt. Jeg har besluttet mig for ikke at sælge. Jeg ska' max bruge en halv time om måneden på siden - så timelønnen er ret god Wink

Men I skal alle ha' tak for jeres tid, indlæg og vurderinger.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)