Mange tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg kan slet ikke selv se det fornuftige i at sælge til, hvad der svarer til et års indtægt i reklamerne. Og heller ikke to for den sags skyld. Det ender vist med, at jeg beholder den. Det lyder som om folk ikke rigtigt har en idé om, hvor mange penge, der er i Adsense. Oprindeligt var det jo ikke min plan at sælge den, men skulle lige høre, hvad jeg kan være bekendt at ta' for den. I skal have tusind tak for jeres tid.
|
Molvins:Mange tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg kan slet ikke selv se det fornuftige i at sælge til, hvad der svarer til et års indtægt i reklamerne. Og heller ikke to for den sags skyld. Det ender vist med, at jeg beholder den. Det lyder som om folk ikke rigtigt har en idé om, hvor mange penge, der er i Adsense.
Oprindeligt var det jo ikke min plan at sælge den, men skulle lige høre, hvad jeg kan være bekendt at ta' for den. I skal have tusind tak for jeres tid.
Selvfølgelig er der penge i Adsense, men det er der jo for alle mennesker - og det tager ikke mange minutter at oprette en konto. Derfor skal du se det i lyset af, hvad det vil koste en mand at lave samme side og opbygge det samme besøgstal.
Dette kan stadig være svært at prissætte, men du kan ikke vægte Adsense indtægter ligeså højt, som hvis det var en virkelig virksomhed som skal forrentes af køber. Forestil dig - hvad du selv ville give for siden her og nu.