Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp.. Nybegynder...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt lige hende der woopra.. Hun ser sød ud... - Men øhm - det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget nu - det er jo først når jeg er kommet igang.. Men det ser klart ud til at være et godt værktøj.

Men vil det sige... uh-ha nu kommer jeg væk fra emnet - men, at de "analyseting" som mange gange er "indbyggede" i de "færdigkøbte" webshopper ikke er meget bedre værd end den skærm de står på, . hvis i foreslår at man skal bruge hende her woopra????

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 00:12

disignnørd:
"worst case scenarie" (stavet af helvede til - men tror i forstår)..

Nej, det var faktisk stavet helt korrekt!

disignnørd:
Jeg vil gerne undgå de værste begynder-brølere, - en af dem er vel at stile for højt!?!?

Stile for højt? Hvad skulle der ske?! .. Køb nu bare de Adwords, og så sørg for at få dem til laveste takst. Så kan du kigge på statistikken bagefter! Cool

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 07:10

Woopra er mere noget legetøj du kan have ved siden af google analytics, eksempelvis.

Men woopra det giver et godt overblik fra start over hvor mange der egentlig ser på dit produkt lige nu og her, hvor de personer kommer fra, hvordan de er kommet ind, hvor længe de er på siden, hvornår de smutter igen, og hvilke søgeord de brugte i søgeordsmaskinerne til at komme til dig.

Sådan set det samme som de fleste andre analyseprogrammer, bare LIVE, og det gør så også at du kan opdatere dit produkt og din side meget hurtigere og mere flydende fra dag til dag, i stedet for at skulle vente på at  nogle andre analyseprogrammer har hentet informationerne fra dag til dag, uge til uge eller måned til måned..

Og så ser det lækkert ud ;)

(Grunden til at du ikke skal sætte al din lid til woopra, er at det stadig er en betaversion. Men gratis og brugbar)

Mvh Jonas

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)