Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

web/Programoer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der en freelancer der har evner og kompetence til at lave en Facebook/Myspace kopi ?

Mangler du noget fra London ???

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:30

Det her er så det vi kalder en dobbeltpost.

Du må ikke oprette enslydende tråde under flere forskellige kategorier. Derudover har du fået svar i den anden tråd.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 12:59

Uanset hvad, så kan du kontakte mig på martin @ spicyweb . dk :)

Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:01

Ja det er vel en dobbelt post. Men der er stor forskel paa at soege et godt tilbud fra en virksomhed, og saa soege en freelancer. Hvis du mener dette er det samme burde den ene kategori vel blive fjernet fra amino.

Og ja fik et tilbud i den anden traad. Men det betyder ikke at jeg har faaet svar paa mit spoergsmaal, da der sikkert er andre der kan give en anden pris.

Mangler du noget fra London ???

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:32
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:21

Christor:

Ja det er vel en dobbelt post. Men der er stor forskel paa at soege et godt tilbud fra en virksomhed, og saa soege en freelancer. Hvis du mener dette er det samme burde den ene kategori vel blive fjernet fra amino.

Og ja fik et tilbud i den anden traad. Men det betyder ikke at jeg har faaet svar paa mit spoergsmaal, da der sikkert er andre der kan give en anden pris.

Jeg har ikke set at du har fået noget tilbud i den anden tråd? Du har måske haft e-mail kontakt ved siden af eller hvordan?

Derudover ændrer det ikke på at det reelt at det samme du efterspørger og det skaber støj, både for dig og dine potentielle samarbejdspartnere.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:07

Hej Christor

Vi kan sagtens lave det til dig. Du kan fange mig på psj@taketwo.dk hvis du gerne vil høre mere.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)