Jeg har et problem med Danske Bank, som jeg har forsøgt at løse nu i dagevis, uden held. Jeg har en del Euro stående på en privatkonto, som jeg ikke selv kan lave overførsler fra, og vil nu gerne have oprettet endnu en Eurokonto ifb. med min erhvervskonto, da jeg skal lave en del udlandsoverførsler i min virksomhed. Jeg er nystartet selvstændig - og vil derfor gerne holde privat og virksomhed adskilt :-) Dette er tilsyneladende fuldstændig umuligt for danske bank - selv i erhvervsrådgivningen får jeg besked om, at de lige skal vende det med en kollega, og så ringer de tilbage. De ringer bare aldrig. Jeg bliver stillet videre i telefonen konstant, og en erhvervsrådgiver (hos ErhverDirekt) bad mig ovenikøbet om at ringe til en erhvervsrådgiver istedet!! Jeg står nu og skal betale en leverandør, men skal nu vente på at Danske Bank skal finde ud af noget, som egentlig må være rimelig simpelt. Jeg kan da ikke være den eneste, der har en konto i Euro? Har i andre også store problemer med kommunikationen i danske bank? Jeg har indtil nu været ret tilfreds med dem, men efter jeg er startet som selvstændig synes jeg godt nok problemerne er begyndt at hobe sig op. Mvh Camilla
|
Jeg har også Danske Bank, og min erfaring er, at de konsekvent ikke ringer tilbage, når man ringer til dem, og når man bliver henvist til en eller anden anden, der skal hjælpe en, hører man aldrig mere.
Jeg har efterhånden vænnet mig til, at hvis jeg skal bruge noget fra banken, skal jeg begynde at ringe til dem et par uger før. Så efter man har ringet og bedt om at lægge besked en 4-5 gange på en uge, så ringer de muligvis ugen efter.
For en måneds tid siden skulle jeg bestille en ny erhvervsservice. Jeg fik at vide, at jeg ville blive ringet op af erhvervsafdelingen. Det er ikke sket endnu, og da jeg ikke konkret har stået og skulle bruge servicen endnu, er jeg ikke kommet videre.
Jeg skal dog sige, at da jeg for nogle år siden skulle bruge en euro- og en dollarkonto til firmaet, sagde rådgiveren bare "ok", og så oprettede hun kontiene med det samme. Det burde de da også bare kunne gøre med dig. Men du skal altså virkelig holde dig til på telefonen!