|
Hej med jer
Jeg søger efter et sted hvor jeg kan købe eller importere ca. 20 stk. Nintendo wii spillekonsoller, til en fornuftig pris naturligvis.
Mvh. |
Jeg lytter lige med her =)
(Jeg skal nemlig også bruge 15-20 stykker)
Debat
|
Hej med jer
Jeg søger efter et sted hvor jeg kan købe eller importere ca. 20 stk. Nintendo wii spillekonsoller, til en fornuftig pris naturligvis.
Mvh. |
|
Jeg lytter lige med her =) |
|
Mange tak, jeg prøver at snakke med dem. |
Ved egentlig ikke om jeg har forstået begrebet rigtigt, men hvis der i forvejen er en distributør, er det så ikke parallelimport hvis man selv tager kontakt til en grossist el.lign. i Kina? Er det ikke forbudt? Eller kræver det at den danske/nordiske dristributør har noget eneret på distribution? kan man overhovedet have det? Går ikke ud fra man at trådstarter skal bruge dem til privaten Venlig hilsen Søren ps. kunne ikke finde parallelimport i wikien, så hvis DU er klog på det og keder dig, så skriv et par linjer til os der ikke er så kloge |
Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.
|
Skal naturligvis bruge dem til videresalg Det er vel ikke forbudt at parallelimportere fra et EU land. Men jeg er ikke sikker på om det er lovligt at parallelimportere dem fra f.eks. Kina, da det jo ligger uden for EU/EØS, Men jeg kunne da også godt tænke mig at vide noget mere om retningslinierne på dette område.
Mvh. |