Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger deltidsarbejde på grafisk bureau

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg hedder Kasper Pyndt, er 21 år gammel og går i øjeblikket på Krabbesholm Højskole, hvilket jeg har gjort i næsten 4 måneder. 

Jeg går på linjen grafisk design og er færdig d. 16. december, hvor jeg flytter tilbage til Roskilde. Det har været et utrolig spændende og lærerigt ophold for mig, hvor jeg har fået bekræftet, at grafisk design og illustration virkelig interesserer mig. 

Jeg ser meget gerne, at jeg fra januar/februar har et deltidsjob i branchen indenfor visuel kommunikation. Jeg vil enormt gerne snuse til miljøet og få et indtryk af, hvordan det hele foregår på et professionelt plan. Om jeg så skal feje gulve, besvare e-mails eller hjælpe med alt muligt andet er mig ligegyldigt.

Jeg søger ind på Danmarks Designskole til sommer, hvorfor jeg ikke har tid til at tage et fuldtidsjob, men det ville være en drøm at 
kombinere et deltidsjob i branchen med studier på DD.

Hvis jeg skal beskrive mig selv må det være som: Lærenem, tålmodig og meget ambitiøs med de ting jeg laver.
Jeg interesserer mig for kunst, sport, film og selvfølgelig grafisk design. Med henblik på sidstnævnte er det især illustration, typografi og coverdesign, der fanger interessen.

Jeg har vedlagt link til mine projekter på Behance netværket.

Hvis nogen kan tilbyde et deltidsjob indenfor en nogenlunde overskuelig tidsperiode, er jeg meget interesseret, ligemeget, hvad jeg skal lave.

Mvh
Kasper Pyndt
cube.omg@gmail.com
50 94 41 79
http://www.behance.net/kuben

Portfolio: kasperpyndt.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 01:17

Kiggede lige i din portfolio! Flot arbejde! Yes

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 01:25

sorry for offtopic men kan godt lide dit efternavn det passer rigtig godt til det du laver ;)

btw lækkert portfolio

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:19

Det har du helt ret i ;)

Mange tak.

Portfolio: kasperpyndt.dk

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:09

Vi kan måske tilbyde dig et freelancejob.
Venligst kontakt os på: admin@iesolutions.dk og vedhæft ansøgning samt referencer :)

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh.

IE Solutions

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 11:22

Hej.

Jeg har desværre ikke noget at tilbyde dig - men er sgu helt vild med dit portofolio. Især det hvor i laver tekst på gulvet.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)