Jeg ved at Standoutdesign.dk er gode til design og at de har lavet flere webshops, prøv at smide simon@standoutdesign.dk en mail, så er jeg sikker på de kan hjælpe dig.
jeg har netop fået lavet og implementeret et design til min butik www.flottekostumer.dk hvis det lever op til dine krav og du er interesseret i et tilbud så send mig en mail.
I forhold til de tilbud du får her - alt for meget..........
Jeg har brugt 10.000,- kr. inklusiv en brochure og en template til et nyhedsbrev og i forhold til resultatet og det arbejde jeg har erfaret der lå i opgaven er jeg SUPER TILFREDS.
Hele processen tog lidt over en måned og inkluderede:
- Opgave breif (funktioner, hvem var shoppen rettet, hvad skulle sælges, farver og stil etc.) - Design forslag (2 forskellige + 3 typer ikoner + 3 logo varianter) - Revideret design - Udvikling og opsætning inklusiv "egne sider" og "købe guide" - Justeringer af layout/design efter tekst og varer var oprettet - 2 forskellige flash reklamer
Håber det besvarer dine spørgsmål ellers må du bare vende tilbage.
Jeg kiggede lige i dit websites kildekode - dit websites metatags (description og keywords) er ikke udfyldt og dine titletags(titler) bør være unikke på hver enkel side på dit website..