Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsstrategi "master"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har fået den gode opgave at lave en salgsstrategi for hver af vores afdelinger, da de skal fremlægges i plenum, kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp til en slags "master", hvori de forskellige afdelinger skal udfylde deres tanker og gerninger og vi derefter nemmere kan sammenholde og finde vores fælles svage- og stærke sider så jeg ved hvad der skal arbejdes med.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:00

Hej Miha

Det er en særdeles vigtig opgave, du har fået.

Måske den vigtigste for virksomhedens fremtid.

Derfor skal den heller ikke tages let.

Der er rigtig mange parametre at arbejde med, helt afhængig om I hovedsagelig sælger i fysiske forretninger og/eller I sælger online.

Jeg vil meget gerne komme med nogle fif her, hvis du kan fortælle lidt mere om I er til fysiske forretninger og/eller I sælger online.

Mvh,

Christian

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 21:02

Hej Miha

Du skal huske på at der er mere i salg end den konkrete opgave der ligger i at spørge en potentiel kunde: "vil du købe mit produlkt?" Du skal forberede dine salgskanaler, før du kan anvende dem. Det vil sige at du helt konkret skal gøre reklame for dit produkt, inden du sælger det. Dette kan gøres ved:

- Pressemeddelelser

- Radiospots

- TV-reklamer

- Opslag i supermarked

- Google Adwords

- Dit eget netværk

- Online reputation management

Når du har gjort disse ting, skal du beslutte dig for hvordan du så sælger. Telefonsalg, skal andre sælge, direct mail, måske et partnernetværk.

Disse tiltag afhænger jo af hvad det er du skal sælge. Kan vi få lidt flere informationer?

Venlig hilsen Jesper Nissen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)