Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Webmasterværktøj - Scannet

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis. Jeg har også en Scannet løsning, og du skal bare sige at de skal sætte koden ind på alle dine sider, ellers sætter de den kun ind på din resultatside, og det får du ikke ret meget ud af.

Det tog også mig lidt tid at få dem til det, men det er nu gjort og det virker fint. Er i øvrigt meget tilfreds med deres kundeservice, bare snak med de rigtige mennesker :-)

Sejs Dyner - Salg af dyner, madrasser og senge.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:37

Jakob:

Dennis. Jeg har også en Scannet løsning, og du skal bare sige at de skal sætte koden ind på alle dine sider, ellers sætter de den kun ind på din resultatside, og det får du ikke ret meget ud af.

Det tog også mig lidt tid at få dem til det, men det er nu gjort og det virker fint. Er i øvrigt meget tilfreds med deres kundeservice, bare snak med de rigtige mennesker :-)

Verifikation til Google Webmaster Tools skal kun sættes ind på forsiden. Jeg tror, du forveksler det med kode til Google Analytics?

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 22:44

Som Thomas siger skal den kun indsættes på forsiden, når det gælder google webmaster tools.

Med hensyn til google analytics er den indsat i sidefoden og dette fungere fint, dog ikke med e-handelsdelen, som ellers må siges at være ret relevant for en webshop.....men har aldrig selv fundet ud af hvad dette skyldes.......fungere dette for nogen af jer andre ???

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 22:46

Hov, stop lige en halv . . . . hvad er "bekræftelses-metatag" for noget? - Er der nogen, der kan forklare dette, for en novice ud i det edb-tekniske univers?

Da jeg også har en Scannet løsning, kunne det da være, at det også ville være noget, jeg kunne finde anvendelse af.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 22:51

ShopNord.dk - Knud:

Hov, stop lige en halv . . . . hvad er "bekræftelses-metatag" for noget? - Er der nogen, der kan forklare dette, for en novice ud i det edb-tekniske univers?

Da jeg også har en Scannet løsning, kunne det da være, at det også ville være noget, jeg kunne finde anvendelse af.

Hej Knud

Det er et stykke html kode som skal sættes ind....men som du kan læse i tråden er dette ikke den rigtige løsning for dig og mig som ejere af en scannet webshop.....du skal sende en html fil ind til supporten og få dem til at uploade den til roden

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 23:18

Tak for det Dennis, men hvad laver denne HTML-kode - sådan helt præcis? 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 23:35

Nu har jeg ikke selv brugt det endnu, men det giver dig adgang til en række værktøjer, som skulle kunne forbedre dit site (i forhold til google)

Men læs evt. mere om det her

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 23:37

ShopNord.dk - Knud:

Tak for det Dennis, men hvad laver denne HTML-kode - sådan helt præcis? 

Dens eneste formål er at bekræfte over for Google, at du rent faktisk ejer den website, som du påstår at eje. Kun ejeren kan jo lægge koden op på siden. Hvis der ikke var sådan et tjek, kunne alle og enhver jo få adgang til webmaster-tools for din side!

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 12:16

Her er lige en status som lovet

Kontaktede kundeservice igår kl 23 og fik at vide, at jeg skulle sende filen til kundeservice, så ville de kigge på det.

En times tid senere fik jeg svar pr. mail at der skulle en tekniker på, og at jeg ville blive kontaktet dagen efter.

Idag (dagen efter) har jeg modtaget en mail fra en af deres teknikere om at filen er blevet uploadet.

Og det virker!!!! så super kundeservice, da det normalt ikke er noget de tager sig af......men nu ved i andre og jeg, at det altså kan lade sig gøre, hvis man selv presser lidt på for at få det gjort. Tak for input til alle i tråden!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57

Dennis Kjærgaard:
Er der nogen som ved hvor jeg skal indsætte bekræftelses-metatag'et på vores webshop fra scannet......så vidt jeg selv kunne forstå skal det placeres i sidehovedet, men dette virker tilsyneladende ikke

Bare lige for at opdatere en gammel tråd (til ære for dem der finder den via Google):

Der findes i dag en mulighed for selv at gøre dette. I højre menu finder der et punkt kaldet "Sidehoved/sidefod" - på den side er det muligt at kopiere tekst ind i tekstområdet under " Kode (imellem <head></head>)" som derefter indsættes i headeren.

Så slipper supporten for at hjælpe :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)