Uhaha ja, væk med farven. Den grønne spacefarve ligner noget fra et forum om onlinegaming eller sådan noget.
Hmm.. Ellers okay side. man ved hvad i vil, men designet, jeg ville ønske i gjorde lidt mere ud af teksten.
et eksempel er: *Julegave * Fødselsdagsgave * Bryllup * Mærkedage *
-som står på jeres side, hvorfor ikke lige <h1,h2 eller h3> de punkter der er vigtige, lave nogle afsnit og fremhæve de ting der selvfølgelig skal fremhæves.
Google tager også højde for hvor mange overskrifter der er, og hvad de består af. Lad nogle af overskrifterne indeholde de søgeord i gerne vil findes på..
hey mikelech siden ser dejlig ud og er nemt overskuelig men de transperante farver til menupunkterne holder ikke rigtig. de faar det til at se en smule barnligt og amatoeragtigt ud
Jeg synes helt klart der er potentiale i din webshop - men, jeg er ked af at sige det, der skal altså en stor ommøblering til!
Siden ser meget lidt professionel ud - farverne komplimenterer ikke hinanden, den er alt for firkantet, logoet ligner noget der er lavet i paint, generelt alt for standard.
Her er et par idéer til hvad I kan kigge på:
Først og fremmest - hvis I er seriøse med jeres virksomhed, så læs i hvert fald Martin Thorborgs "E-Pusher". Gerne den fulde version, men hvis ikke i vil investere 1500,- så gør i hvert fald jer selv den tjeneste at læs light-versionen.
Overvej jeres navn - for mig giver det ikke nogen mening. Først da jeg så titlen på siden (Gaver Til Alle) fandt jeg ud af, hvad den handlede om en lille smule. Først troede jeg det var "gaver talle" - ingen mening. Gaver t alle minder mig om sms-sprog. Virker efter min mening useriøst.
Få jer et USP (unique selling point) - jeres side minder mest af alt som den er nu, om en rodekasse med alt muligt i har opstøvet rundt omkring. Fokusér på nogle helt specifikke ting der er gode ved jeres virksomhed, og bring det frem i jeres markedsføring. Eksempler: Firmagaver, synes jeg er en kanon god sektion. Spil da ENDELIG på at det er jul og alle firmaerne skal give medarbejdergaver (måske lidt sent). Og nu vi er ovre i julen: Så har I da også lige årets mandelgave!
Drop oscommerce - det er efter min mening for gammeldags, minder mig om en 90'er webshop, især designmæssigt! Det kan gøres MEGET bedre! Se fx på scannet og dandomain's løsninger, hvis ikke i vil ud og have den store pengepung frem og få lavet et individuelt website.
Overvej jeres forside! Jeg har stadigvæk ingen anelse om, hvad der er på siden når jeg går ind på forsiden. http://www.gavertalle.dk/images/gift.gif < Og det der billede. Hvad .. er det?
Så ja, jeres side skal efter min mening have en ordentlig overhaling. Men det kan helt sikkert også lade sig gøre, og det er et fint koncept I har. Klø på, det skal nok blive godt!