Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb 20 design timer om måneden!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Drive-design tilbyder nu vores kunder at købe 20 design timer om måneden til kr. 350,- (eks. moms)

Altså for kr. 7000,- om måneden får du 20 design timer hos os, som du kan bruge til lige det, som du har lyst til. Skal jeres hjemmeside have et nyt look?? eller skal i have nye visitkort eller skal der sparkes igang i en salgskampagne?

Med i prisen er vores "design hotline" så du hurtigt kan få fat i os, hvis du har rettelser eller en ny opgave!

Og I betale først den sidste dag i perioden, og vælger i at købe 3 måneder for i også 20% rabat på alt vores programmering!

Kontakt for yderlig information på 6185 6211 eller info@drive-design.dk

Rigtig glædelig 2. december!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:21

Kan du ikke lige skrive lidt mere om dit firma, hvormange er I, er i fuldstid eller det et fritidsjob? Har du nogle referencer man kan se?

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 22:46

Godaften!

Firmaet er registret fra November a, men har været "i live" i 3-4 måneder!

Vi er belligende i Horsens og har 2 fultidsansatte, jeg selv og en designer mere også har vi ret mange programør at trække på, så vi vil sådan set kunne klare ret mange opgaver, men vi har sagt at vi maks, tager 3 ind af de 20 timer!

Jeg har sprunget et halvt år over på handelsskolen, da de synes jeg kunne det hele ;) så det er derfor jeg som 17-årig kan drive denne virksomhed på fuldtid.

Ang. referancer har vi ikke de helt store, det er derfor vi som sagt laver disse tilbud, men vi har 3 ret store hjemmesider under kniven i øjeblikket!

Spørg endelig bare løs hvis du eller andre skulle have spørgsmål...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)