Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tmp filer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Min pc er begyndt at vise .tmp filer, også efter jeg har lukket programmet jeg har arbejdet i.

Er der nogen der ved hvordan jeg afhjælper det problem.?

De skal vel ligge i en tmp folder alle sammen, og ikke på skrivebordet osv.

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:59

Et bud kan være at du har gemt et word-dokument på skrivebordet, og word så af en eller anden grund har glemt at rydde op efter sig selv da du lukkede det. Så kan der "strande" indtil flere .tmp filer efter et dokument, samme sted som dokumentet er gemt.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 15:03

Det er desværre ikke problemet.

Den gør det også på alle andre stier i "dokument" mappen og filer på C: drevet osv..

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 13:12

Er der ikke andre edb kyndige der kunne have en løsning på det problem.?

Mvh
Christian

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 13:13

Anders Christensen:

Et bud kan være at du har gemt et word-dokument på skrivebordet, og word så af en eller anden grund har glemt at rydde op efter sig selv da du lukkede det. Så kan der "strande" indtil flere .tmp filer efter et dokument, samme sted som dokumentet er gemt.

Ovenstående er det rigtige svar!

Bare slet dem, når Word ikke er åbent!

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 13:16

Nej for de skal jo automatisk fjerne sig igen når jeg lukker f.eks. word. og det gør den ikke

Hver gang jeg har et office program åbent, og har lavet ændringer og gemmer, så planter den en .tmp fil på stedet hver eneste gang.. så der kommer flere tmp filer hvis ikke jeg sletter dem hver gang.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 13:32

Nordjysk Marketing:
Nej for de skal jo automatisk fjerne sig igen når jeg lukker f.eks. word. og det gør den ikke

Ja, det skal den selvfølgelig. Men jeg mener også, at jeg har haft det problem fra tid til anden med forskellige versioner af Word. Dengang gemte jeg aldrig på skrivebordet, så jeg var ligeglad med, at der altid lå en masse tmp-filer i min save-mappe.

Som sagt sker der ikke noget ved, at du sletter dem, men du har da ret I, at den selv burde gøre det. Hvis det virkelig irriterer dig, så prøv at søge om problemet på Google (Der er med garanti masser af posts om det), og ellers så geninstallér Office evt.?!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)