Hej Amino'er! Jeg bestilte en Wacom Intous3 A5 Wide tegneplade med henblik på grafisk design! Jeg åbnede pakken og prøvede den en gang, men fik egentligt aldrig nogle opgaver hvor jeg følte jeg kunne drage fuldt nytte af den! Jeg gav 2.800 kr. for den, og sælge den nu for 1.999kr. ekskl. forsendelse (forsikret pakke, 70kr) Den er faktisk ALDRIG brugt! Ligger i emballagen, er så godt som ny! - Her er et billede og en beskrivelse af produktet beskrivelse af produktet: Tegnepladen Intuos3 A5 Wide er udviklet navnlig til laptop-brugere og præsenterer sig flot og praktisk med et kompakt format og gedigne egenskaber med hensyn til præcision og ergonomi. Tegnepladen her er en jubilæumsudgave i anledning af producenten Wacoms 25 år på markedet og er udført i et meget lækkert design med et trendy sort finish. I forbindelse med jubilæet leveres Intuos3 A5 Wide med en ’digital air brush’ der er udstyret med scroll hjul der kan justeres på 1024 niveauer. Den digitale air brush giver dig mulighed for at påføre farver med utrolig præcision og konstant intensitet. Dit arbejde vil få gavn af den høje præcision på 1024 trykfølsomme niveauer. Intuos3 A5 Wide er praktisk udstyret med definerbare knapper, "ExpressKeys", som du kan konfigurere som genvejstaster til dine mest brugte programmer. Intuos3 A5 Wide giver dig høj præcision og total kontrol over dine arbejdsopgaver og bliver leveret med trådløs mus og elektronisk pen Udtryk dine kreative talenter eller kunstneriske sans her og nu med Intuos3 A5 Wide! Systemkrav: Windowa 98SE/ME/2000 eller XP MacOS X 10.2.6 eller nyere CD-ROM læser Aktiv USB-port CD-ROM læser Aktiv USB-port.
Med venlig hilsen Yngvi Karlson Kontakt mig på: Y_karlson@hotmail.com ykv@Fashionline.dk eller telefon: 61994765 |
Ingen interesserede? Jeg kan forsikre at det er en ekstrem god handel. Der er stadig 1½ års garanti.