Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MEDARBEJDER TELEFONER.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

JEG ARBEJDER HOS TRE LIGE NU... VIL BARE LIGE UNDERSØGE HVORDAN FOLK HAR DE MED AT BETALE DERES MEDARBEJDERNES REGNINGER..

HVOR MEGET FOLK BETALER? HVOR MANGE DER ER? HVOR MEGET FOLK BETALER ? OM DER OS ER INTERNET OSV..

SÅ MÅSKE GØRE DET BILLEGERE??

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

3 er både godt og dårligt

Jeres internet er det bedste det rækker super godt selv ude på landet

Jeres mobil er noget LORT jeg har haft 3, 3 gange og skifter nu væk igen jeg kan sku ikke holde det ud længere Smile

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Du arbejder ikke hos TRE men hos 3 ;-)

2. 3 er ikke så glad for at du går ud og sælger abo. på den her måde (altså henvender dig til kunder via forum):-)

 

Bare lige til din egen venlige info :-)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Kenneth. Samtidig er jeg ikke sikker på at dette er noget du gør efter ordre eller tilsagn fra din arbejdsgiver. Bare det at du skriver med store bogstaver er et dårligt træk, da det får det til at virke frembrusende, og påtrængende. Det næste er stavefejl. Du er tydeligt vis ikke ordblind. Der er som jeg ser det tale om sjuskefejl.

Dine spørgsmål heller ikke virker specielt intelligente. Bla. glemmer du jo et vigtigt element som hedder bruttolønsordninger.

Var det mig der havde ansat dig havde jeg fyret dig på stedet eller givet dig en ret pæn henstilling.  

Hvad selve 3's service m.v. angår kan jeg heller ikke ligefrem sige at jeg er specielt positiv.

Jeg har både telefon og mobilt bredbånd fra tre. Dækningen på nettet er fin men dækningen på telefonen er elendig. Jeg laver en aftale med 3 om mobilt bredbånd til 199 kr. pr. måned + moms. Lige pludselig hæver man prisen til 299 kr. om måneden. Man siger så til mig at det er fordi man har øget hastigheden. Man har bare lige det problem at man ikke på nogen som helst måde har orienteret mig om denne prisstigning på ca. 50%, inden den blev effektueret.

Det næste er at jeg som kunde ikke kan skrive til 3 men er tvunget til at ringe og vente og vente på at få lov til at komme igennem. 

Desværre må jeg nok sige at jeg sidder med en oplevelse af, og det er ikke kun 3 men også Sonofon og TDC, at der åbenbart er nogle som tror at kunderne er til for dem og ikke omvendt.   

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep.. Skiftede som privat kunde til FullRate pga problemer med de andre, rart at der er nogen der satser på at gøre tingene ordentligt, får SMS'er når der er nedbrud, planlagt nedbrud osv og så svarer de på mails indenfor 2 dage. Som erhvervskunde er det sikkert bedre.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)