Jeg er helt enig med Kenneth. Samtidig er jeg ikke sikker på at dette er noget du gør efter ordre eller tilsagn fra din arbejdsgiver. Bare det at du skriver med store bogstaver er et dårligt træk, da det får det til at virke frembrusende, og påtrængende. Det næste er stavefejl. Du er tydeligt vis ikke ordblind. Der er som jeg ser det tale om sjuskefejl.
Dine spørgsmål heller ikke virker specielt intelligente. Bla. glemmer du jo et vigtigt element som hedder bruttolønsordninger.
Var det mig der havde ansat dig havde jeg fyret dig på stedet eller givet dig en ret pæn henstilling.
Hvad selve 3's service m.v. angår kan jeg heller ikke ligefrem sige at jeg er specielt positiv.
Jeg har både telefon og mobilt bredbånd fra tre. Dækningen på nettet er fin men dækningen på telefonen er elendig. Jeg laver en aftale med 3 om mobilt bredbånd til 199 kr. pr. måned + moms. Lige pludselig hæver man prisen til 299 kr. om måneden. Man siger så til mig at det er fordi man har øget hastigheden. Man har bare lige det problem at man ikke på nogen som helst måde har orienteret mig om denne prisstigning på ca. 50%, inden den blev effektueret.
Det næste er at jeg som kunde ikke kan skrive til 3 men er tvunget til at ringe og vente og vente på at få lov til at komme igennem.
Desværre må jeg nok sige at jeg sidder med en oplevelse af, og det er ikke kun 3 men også Sonofon og TDC, at der åbenbart er nogle som tror at kunderne er til for dem og ikke omvendt.