Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Potentiel spilside til salg

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en spilside til salg, med et godt domæne bestående af kun 3 bogstaver(navnet er også et slangudtryk blandt unge).

Siden besøges af i gennemsnit 200 unikke om dagen(baseret på 7 dage). Men i hverdagene man-fre kommer den nemt op på 350-400 unikke om dagen. Siden kører på et betalt spilsystem.

Hvad siden kunne trænge til:

Et nyt look, måske også et nyt system. Havde tænkt på at opdatere siden og gøre det hele meget bedre med nyt system(billigt men godt), men mine studier tager al min tid.Så med en kærlig hånd kan denne side være en af de helt store sider i branchen.

Pris kan diskuteres. Skriv en besked til mig.

Jeg vil gerne hjælpe en ny ejer med ideer og hvad der kan gøres :)

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:58

Er det en side, man kan få lov til at se?? :-)

Og hvilket prisleje havde du nogenlunde tænkt dig? 1.000 kr.? 10.000 kr.? 1.000.000 kr.?

Fra Ringsted
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Fra  Skilteboden Skrevet kl. 19:59

Hej Kan du sende nogle flere oplysninger til Louens3@gmail.com

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 20:01

Ja selvfølgelig må du da se hjemmesiden.

Skriv til mig på turbosale@live.dk (KUN EMAIL INGEN MSN)

ja, ved ikke rigtig hvad jeg skal vurdere siden til, der er ingen reklamer på som bringer indtægter. Men har før haft annoncer med mindre besøgende og det gav nogenlunde. Men den er meget potentiel, og jeg tager højde for at der nok skal laves en makeover på siden :)

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 20:35

Mail sendt til dem som har bedt om det.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:43
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Er der mange spil på siden, er den SEO minded etc. Det viLle være gOdt at høre Lidt om.

Hvor lang tid har Du haft siden Kørende ?

Wink

Mvh

Per Bruun Jespersen

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:47

Perbj:

Er der mange spil på siden, er den SEO minded etc. Det viLle være gOdt at høre Lidt om.

Hvor lang tid har Du haft siden Kørende ?

Tænkte lige præcis på samme side ;-))

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 20:48

Siden har været igang siden 12/7-07 så det er ved at være en halvgammel side. Ja det system den kører på nu er SEO minded, fra den 1. november til 1. december er ca. 60% ud af 5400 besøgende kommet fra google. 36% er kommet direkte via browseren(altså tastet adressen). Dette viser bare at navnet er meget genkendeligt.

Jeg havde tænkt på totalt makeover med nyt system og det hele(men mit studie har hæmmet mig). Der er ca 2900 spil.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:54

Christoffer: Ja det var jo let og folk skal ikke lige have den uden at have øjnene med sig ;)

Turbo: okey, tak for svarene:)

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 15:00

Er der slet ikke nogen der er interesseret i en spilside?

meger brandable, 3 bogstaver og de 3 bogstaver har betydning hos unge. :)

ca 350 unikke om dagen :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)