Jeg har nu besluttet at jeg vil vide mere om adwords, så jeg kan optimere den kampagne jeg kører for min virksomhed.
En hurtig googlesøgning afslører utroligt mange adwords ressourcer - ebøger, rigtige bøger, guides, gratis så vel som dyre ressourcer.
Er der nogen der har et forslag til en god ressource? Må gerne være i øjenhøjde, jeg gider ikke læse 500 sider for noget der burde være relativt simpelt at sætte i sving.
Der er sikkert en masse gode informationer rundt omkring, men normalt plejer den bedste løsning at være at prøve dig frem, holde øje med de informationer om søgeord og links din hjemmeside giver dig, og så rette dem til for at få det bedste udbytte for så lidt penge som muligt.
Men det er jo forskelligt, og det er sjældent at du finder noget på nettet omkring sådan nogle ting gratis, som du ikke selv ville kunne fortælle efter et par uger i gamet. Du bør også undersøge hvor meget de ebøger osv tager for hjælpen. Hvis de alle sammen havde svaret på millionerne gennem adwords, ville de ikke spilde deres tid på at skrive bøger.
Men der findes selvfølgelig også ordentlige erhvervsdrivende der gerne vil dele lidt ud af deres succes og viden, dem er der eksempelvis en del af på amino.
Fik selv rigtig meget ud af Gullaks Bog. Den er letlæselig med gode forklaringer. Hvis du ikke har noget imod at læse på engelsk er The Ulitmate Guide to Google Adwords af Perry Marshall også rigtig godt.