Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nethandelens udvikling gennem tiden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har søgt lidt rundt på nettet og kigget efter bøger på biblioteket, men desværre lidt uden held.

I min studieretningsopgave skal jeg redegøre for nethandelens udvikling gennem tiden - med fokus på afgørende perioder eller milepæle, endvidere skal jeg perspektivere udviklingen af nethandel i fremtiden.

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvad i har af meninger omkring milepæle og forventninger til fremtiden.

Er der nogen som evt. kender til noget materiale hvor "historien", om man vil, om nethandel står beskrevet i, da min opgave skal have konkrete kilder - og jeg ikke tror mine lærer bliver særlig glad ved, at jeg skriver: "Brugere fra Amino" - selvom jeg synes den kilde er fantastisk ;-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:53

Hvad med at tage et et smut forbi www.w3c.org

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:56

Nå ja ... og så kunne man måske gøre følgende:

http://www.google.dk/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ada%3Aofficial&channel=s&hl=da&q=History+of+the+web&meta=&btnG=Google-s%C3%B8gning

Det er mere et spørgsmål om at du tager arbejdsbrillerne på og går i gang med at læse lidt :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:34

JuuHuu - Tror du har misforstået mig lidt, jeg er udemærket klar over hvordan jeg finder Internettets historie.

Det er Nethandlens historie jeg er ude efter.

Tak for den venlige bemærkning.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 12:52

Jeg skrev i 2000 en SSO om erhvervsstrukturens transformation pga nethandel. Der brugte jeg næsten udelukkende bogen "Den digitale købmand" (Er jeg ret sikker på, den hedder). Den er en rigtig god analyse og gennemgang af det, der var sket på området indtil da.

Som sagt så var dette i 2000, men hvis du skal have hele historien med, så er den en rigtig god kilde til, hvad der skete inden boblen bristede.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:03

Tak for det - den er desværre ikke kommet i en revideret udgave - og det er sket meget siden 2000.

Har fundet et par andre bøger om e-handel på Statsbibloteket i Århus - så håber der er lidt der.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)