Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link kataloger i Norge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg skal have markedsført min side i Norge, og kunne derfor godt tænke mig at finde nogle sider hvor man kunne smide sit link op. Er der nogle der kender til steder hvor der evt. kunne være en liste lavet på samme måde som denne http://www.semoblog.com/tilf%c3%b8j-link-71.html , men så selvfølgelig bare med norske sider :-)

Mvh.

Jens Brejl
Flot og forførende lingeri i www.lingeriebutikken.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 02:19

du kunne finde nogen norske prissamlignings sider, eller et norks Fion.dk alike?:)

har ikke leget med addwords endnu, men du kan vel vælge den norske google at reklamere på?

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 02:24

Gør som du ville gøre i Danmark:

Søg på Google på sætninger som "Tilføj Link" osv... Ja altså bare på Norsk! ... Så skud fra hoften noget i retning af ... "Tilføy lænke" Stick out tongue  .. og husk at tilføje " site:no" til din google-søgning.

Prøv også at kigge på den Norske version af www.dmoz.org under butiks-oversigter, osv. og andre relevante kategorier..

Skulle du få brug for det, så lærte jeg idag, at et RSS-feed på Svensk hedder RSS-flöde

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 02:34

Google translate siger at tilføj link giver Legg til lenke, på norsk google translate all the way!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)