For første gang inden for meget lang tid går det hele godt for mig. Har en dejlig mand og 2 fantastiske børn. Også har jeg endelig fået slået hul på bylden og er nu kommet i gang med en ide om en webshop som mig og min mand har haft det sidste år. Jeg går i gang med dette projekt alene da min mand har en del personlige problemer, dog støtter han mig det han kan. Mit koncept er en webshop der sælger kostumer,props og tilbehør til liverollespil og henvender sig til liverollespillere og for juniorspillernes vedkomne deres forældre. Jeg ligger vægt på kvalitet frem for kvantitet. Alt hvad jeg sælger skal ikke være masseprodukseret, for liverollespillere er den slags mennesker der vil have noget specielt som ingen andre har. Det jeg er rigtig glad over er den positive respons mine ideer har fået når jeg har snakket med folk i miljøet . Også har jeg en stor vennekreds som alle støtter og bakker mig op og flere der helt konkret har gået ind og tilbudt deres hjælp. Jeg starter først for alvor op i det nye år, men allerede nu er jeg optimistisk for jeg ville kunne tilbyde mine kunder produkter som ikke findes på andre danske tilsvarende sider. Jeg glæder mig til at springe ud som iværksætter og alt hvad det føre med sig. Dette er mit første indlæg herind men absolut ikke det sidste. |
Stort tillykke her fra - Jeg håber du får stor succes med din forretning.