Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er bare så glad

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

For første gang inden for meget lang tid går det hele godt for mig.  Har en dejlig mand og 2 fantastiske børn.

Også har jeg endelig fået slået hul på bylden og er nu kommet i gang med en ide om en webshop som mig og min mand har haft det sidste år.  Jeg går i gang med dette projekt alene da min mand har en del personlige problemer, dog støtter han mig det han kan.

Mit koncept er en webshop der sælger kostumer,props og tilbehør til liverollespil og henvender sig til liverollespillere og for juniorspillernes vedkomne deres forældre. Jeg ligger vægt på kvalitet frem for kvantitet. Alt hvad jeg sælger skal ikke være masseprodukseret, for liverollespillere er den slags mennesker der vil have noget specielt som ingen andre har.

Det jeg er rigtig glad over er den positive respons mine ideer har fået når jeg har snakket med folk i miljøet . Også har jeg en stor vennekreds som alle støtter og bakker mig op og flere der helt konkret har gået ind og tilbudt deres hjælp.

Jeg starter først for alvor op i det nye år, men allerede nu er jeg optimistisk for jeg ville kunne tilbyde mine kunder produkter som ikke findes på andre danske tilsvarende sider.

Jeg glæder mig til at springe ud som iværksætter og alt hvad det føre med sig.

Dette er mit første indlæg herind men absolut ikke det sidste.

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 01:05

Stort tillykke her fra - Jeg håber du får stor succes med din forretning.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 01:34

Velkommen til Karina.

Det lyder super at dig og din mand har taget springet ud i iværksætteriet. Det bedste er når der er støtte fra partnerens side, det giver selvtidlid og mere gå på mod.

Held og lykke med det, og håber vi ser dig noget mere herinde. :)

Mvh

Per Jespersen

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 01:51

Tillykke med det, og rart at høre om et nyt og spændende koncept!

Med hensyn til markedsføring, så er det måske en ide at prøve at gøre det nedefra - altså direkte i miljøet - på en eller anden viral og opfindsom måde! .. blot en tanke..

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Skrevet kl. 07:46

patrickb:

Tillykke med det, og rart at høre om et nyt og spændende koncept!

Med hensyn til markedsføring, så er det måske en ide at prøve at gøre det nedefra - altså direkte i miljøet - på en eller anden viral og opfindsom måde! .. blot en tanke..

Det var også lidt min plan. til større kampagner og scenarier er det muligt at komme ud med en bod også sælge og vise sine produkter frem. Ligeledes er det mit indtryk at hvis man sponsorere en kampagne eller et scenarie( og det behøver ikke være med kæmpe beløb) så er det også rigtig god pr. Deusuden  er det tilladt på de forskellige foreningsforum tilladt at reklamere. Og sidst men ikke mindst så har min mand og jeg et godt netværk i miljøet.

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Skrevet kl. 07:47

Big SmileOg tusind tak for jeres dejlige velkomst.

Det varmer så dejligt at føle sig velkommen. Big Smile

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 13:10

Held og lykke med shoppen, og velkommen til Amino Smile

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:13

Hej Karina

Læg lige et link til siden, så vi kan kigge med - den er vel ikke hemmelig Big Smile?

mvh Hans

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:19

Mange gange tillykke, og held og lykke med det ;)

Det bliver spændende at følge med i :)

Mvh Jonas

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Skrevet kl. 19:43

Nej siden er ikke hemmelig. den hedder www.Dunkelskov.dk , men vær opmærksom på at siden vil få et ordentlig ansigtsløft og varer kommer først på når jeg har fået oparbejdet et varelager. Jeg er jo kun i opstartsfasen. Siden blev lavet af min mand for halvandet år siden, men gundet personlige grunde fik han ikke shoppen op og køre. Men det vil jeg så knokle for nu. Så i første halvdel af 2009 vil Dunkelskov komme op og køre.

Har lige nogle ting der skal ordnes inden jeg for alvor går i gang med shoppen, deriblandt skal min fars dødsbo ordnes først.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)