Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame børsen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det ikke noget med en Reklame børs hvor alle kan sætte Hjemmeside reklamer til salg, Reklamer på biler, huse etc. Folk kan bytte reklamer så de begge for deres produkt eller side ud på nogen relevante sider og for noget igen.

mine 50cents:P

Mvh

Per Jespersen
Bautik

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 00:47

Det havde jeg faktisk tænkt mig at lave engang. Smile Men jeg mener, det allerede findes i en eller anden form, der dog kunne trænge til forbedring! Kan bare ikke huske, hvad det hed...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 00:52

Her på Amino? Jeg tænkte jo at Hr. Thorborg gerne vil udvide Amino så meget og jeg syntes der har været et par Topics her de sidste par uger med reklamer til salg, og det ville da give folk et bedre overblik hvis de viste at der lå reklamer til salg istedet for de skal lede sider igennem efter det. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:54

Jeg skal da gerne vise min interesse for dette.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:57

Man vil jo typisk gerne have lidt sikring for sine reklamekroneinvesteringer :-)

Fx dit forslag med at folk med bil tilbyder andre at reklamere derpå. God nok ide, men med mindre nogle rejser rundt i landet og kontrollerer at reklamen rent faktisk sidder på bilen - og måske endnu videre kontrollerer at de kører de antal kilometer i relevante / lovede områder, så vil det blive meget svært at sælge.

Online annoncer findes der allerede gode netværks at sælge igennem. Igen er det vigtigt med et godt kontrolnetværk for at undgå svindel.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 00:59

Perbj:

Her på Amino? Jeg tænkte jo at Hr. Thorborg gerne vil udvide Amino så meget og jeg syntes der har været et par Topics her de sidste par uger med reklamer til salg, og det ville da give folk et bedre overblik hvis de viste at der lå reklamer til salg istedet for de skal lede sider igennem efter det. :)

Ja her på Amino kunne man sagtens lave det. Jeg tænkte nu mest på, at det skulle være folk, der søgte webreklame, og så kunne websites byde på det ... hmmm... jeg ved ikke, hvor godt det ville virke, men man kunne da godt tænke lidt i det....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:59

Kan jeg få dig til at nævne nogle sider, hvor man kan udbyde reklameplads? Har haft svært ved at få nogen til at byde noget ordentligt.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Skrevet kl. 01:27

Hvis du har noget reklameplads af betydning (altså hvis du har nok sidevisninger og en attraktiv målgruppe), så kan du sælge det selv (ringe rundt selv eller hyre en sælger) eller også kan du kontakte et af reklamenetværkene, som selv kan stå for salget for dig. Til gengæld tager de typisk 50 %. Af disse netværk kan nævnes AdLink, Advertising.com, AdPepper og AdServing.

Hvis du har et mere begrænset antal sidevisninger, så bør du nok hellere starte med at smide noget Adsense på din side og tjene på klikkene. Hvis du godt vil have bannere, så kan du melde dig til et bannernetværk (f.eks. Tradedoubler eller Partner-Ads). Du vælger selv, hvilke bannere, der vil passe til din side, og så bliver du betalt, hvis nogen klikker på banneret og gør et eller andet (typisk melder sig til et nyhedsbrev eller køber noget). Indtjeningen herfra vil dog nok være yderst beskeden.

Hvis jeg var dig, ville jeg satse på Adsense, indtil jeg havde bygget et stort antal besøgende op, og så starte med at sælge selv eller lave en aftale med et af reklamenetværkene!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 01:42

Nicolai Lønne:

Kan godt se det med biler kunne blive et problem men jeg brainstormede og tænkte stort:P

Og igen det med kontrolnetværk er det selvfølgelig vigtigt, hvis man kunne lave noget statistik på amino over det og folk kunne se hvad andre Firmaer har fået ud af reklamen på den gældene side, ville jeg da finde det attraktivt. Amino kunne stå for systemet og kræve 1% i gebyr ved at have den statistik eller lign.

Jeg kan godt se problemet med kontrol og det men igen, jeg tænkede stort :) Måske er et dedikeret forum måske nok til at løse det ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:54

Har 20.000 - 30.000 unikke om dagen med 170.000 - 230.000 sidevisninger om dagen. De besøgende kommer dog ikke udelukkende fra Danmark, også Tyskland og USA, siden er både dansk og engelsksproget og vi er igang med en tysk og spansk oversættelse, noget af indholdet er erotisk men der kan frit styres hvilke reklamer der ikke må vises ved erotisk indhold og omvendt og brugerne bliver advaret inden de kommer ind på en side med erotisk indhold.

Jeg er dog helt blank overfor, hvor jeg skal henvende sig for at finde nogen der vil sætte noget i reklamer, jeg vil gætte på at det ikke er helt ligetil at finde en villig partner?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)