Hej jeg blev for et stykke tid siden smidt ud af en lejlighed pga af en varetægtsfængsling hvor jeg så ringede til udlejeren og snakkede med ham og jeg bad ham ringe til fogeden for at de skulle tage mine ting og opbevare da jeg så kommer ud finder jeg ud af at han selv har nedpakket alle mine ting og da jeg kommer hjem med mine ting ser jeg at over 70% af de ting jeg havde var væk og en nabo sagde at de har kørte flere trailere på lodsepladsen
i dette inkludere nye møbler, en computer tøj, seng dyner og meget mere
kan jeg stille et eller andet op imod det og få erstatning?
Jeg ville tro han skulle give dig en advarsel først og derefter skulle få folk til at hente det på din regning eller lign. ved ikke om det er morale der bestemmer.
Jeg ville ihvertfal høre en advokat af hvad du kan stille op, da jeg syntes det lyder lidt ekstremt .
aftalen jeg lavede med ham i telefonen var at han skulle ringe til fogeden og det holdte jeg på
Det havde han så ikke gjort og han kom med undskyldningen "det ville være billigere for mig denne vej" men det har jo netop ikke været billigere når 70% af alt hvad jeg ejede er blevet smidt ud
jeg har en tidligere nabo som vidne på at der blev kørt trailere væk og der hvor jeg hentede mine ting var i et lagerrum oven over hvor jeg boede så tingene er jo helt klart smidt væk eller kørt hjem til en anden
Så fatter jeg knoglen imorgen tidlig og forklare dem sagen og så krydser jeg fingre for at jeg har en mulighed for at få et eller andet i kompensation :S
der mangler møbler for godt og vel 30.000 kr som ikke engang var pakket ud (jeg har kvitteringen på dem endnu)