Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CSS hjælp

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Toustrup Mark
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen, men jeg bliver nødt til at gå iseng. Min datter sover endelig på mit skød og jeg skal op igen om 5 timer og hun plejer og vågne kl 2 og så være vågen til kl. 5.

Imorgen prøver jeg at kommentere en tag ud af gangen og så se hvornår det rykker sig.

Tusind tak for hjælpen

Lars

Fra Toustrup Mark
Tilmeldt 24. Nov 08
Skrevet kl. 00:30

Godnat

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 00:31

Det er også svært at forklare her i debatten, og Amino har ikke så god mulighed for at skrive kode.

Du kunne ikke finde det, fordi noget af det stod der ikke i forvejen. Prøv at kig efter denne bid (template_css linie 124):

ul {
list-style-image:none;
list-style-position:outside;
list-style-type:none;
}
Du kan bare skifte hele denne bid ud med:
ul {
 /*
list-style-image:none;
list-style-type:none;
*/
list-style-image: url(../images/arrow.png);
list-style-type: image;
}
Fra Toustrup Mark
Tilmeldt 24. Nov 08
Skrevet kl. 11:31

Gennemgik lige hele koden og fandt ud af at dem der har lavet templaten ikke lavede en kode for den øverste menu. Kopierede module_table og omdøbte dem til moduletable_menu og så virkede det. Tak for hjælpen. Så vil jeg ind og sove igen fik 3 timer i nat. Men kunne ikke lige holde fingrene fra det efter børnene var afleveret.

Tak for hjælpen

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 12:39

Det var så lidt!

Med hensyn til punktopstillinger, så var dit problem, at du havde givet dine list items (<li>'er) et baggrundsbillede istedet for at bruge den indbyggede måde i CSS til at vælge et billede som "punktet". Dette kan godt virke, men så skal <li> have en left-padding. Men det er stadig ikke den korrekte måde at gøre det på.

Men som sagt, få nu installeret Firebug til Firefox, og du vil ikke kunne forstå, at du har kunne leve uden før! Wink

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)