Jeg bryder mig ikke om at sige det så direkte, for du har formentlig brugt en masse tid og sved på at opbygge siden, men jeg mener, at jeg gør dig en tjeneste ved som en anden Peter Ålbæk at sige min ærlige mening, så det vil jeg prøve som noget nyt, og så håber jeg, at du ikke tager det personligt.
Jeg synes, den er helt gal med designet. Jeg ved ikke, hvor jeg skulle begynde med en kritik. Der er så mange ting galt både æstetisk og mht brugervenlighed, at jeg kraftigt vil råde dig til, at hyre en professionel designer til at lave et helt nyt design. Du kan formentlig sagtens bruge selve systemet og indholdet. Men du bør altså få en webdesigner til at lave et helt nyt design.
Det behøver ikke koste alverden, og der er sikkert mange herinde, der vil stå klar med et godt tilbud!
Synes det virker lidt hurtigt lavet. Virker som om at køb, info og nyheds mærkerne ved varerne blot er kopieret ind, da der er hvide kanter rundt om. Desuden savner jeg at man kan zoome ind på varerne når der trykkes på. Har ikke gennemsøgt alle, men f.eks. den første barbarmaskine i kategorien kan der ikke zoomes mere ind på.
Iøvrigt når jeg klikker på poker, kommer der priser på en pejs op.
Derudover kunne lidt farver, billeder, features gøre siden lidt mere tiltrækkende.
Nu har jeg jo været med på Amino en del tid og ved at man ikke skal spørge hvis ikke man vil have et ærligt svar:-) Og tak til Ålen for det;-)
Når man klikker på poker skal man klikke på underkategorierne, ellers bliver man på forsiden, men det skal jeg vist have gjort lidt tydeligere.
Det må vist blankt erkendes at jeg ikke er nogen designørn, næste step bliver at finde en der kan lave et lækkert design. Siden er en Dandomainshop, så det skal være i det system sådan at det kan overføres uden hokus pokus.
Er der nogen der kan lave det og er der et ca. bud på en pris?
Der findes flere fine demostrationer af waveboards på blandt andet youtube, det viser vist bedst hvad de kan bruges til:-) Men prøv det ikke derhjemme;-)
Jeg tjekkede emnerne under "feedback" og ville kigge noget igennem - overskriften hvor ordet "fedepriser" indgik fangede min opmærksomhed. Jeg læste kun dit indlæg og loggede så ind på din side, men ak - jeg blev virkelig slemt skuffet, og kan kun tilslutte mig de andre kommentarer.
Jeg tror du bør definere dine varer og dernæst meget hurtigt få gjort noget ved designet.
Fede priser - det er så noget jeg (kvinde) godt kunne finde på at gå efter - men varesortimentet egner sig mest til hankønnet og børn!
Jeg var lige inde på din side igen - ok design. Ved ikke om du har ændret det eller jeg bare synes bedre om det nu. Det er lyst og overskueligt. Jeg synes dog du skal rette din skrift-størrelser til, så de er mere ens over det hele. ("Sådan handler du" er ALT for småt til mine øjne...)
Og så slog det mig pludselig. Det eneste produkt jeg faldt over var din espresso - der er 2 stk. Og der er ingen tvivl om, at jeg faldt for den, hvor jeg kunne spare en masse penge! Ja vi kvinder er lidt dumme og naive nogen gange.... Men det var bare en god idé til dig :-)