Hej:) Jeg sidder her med et lille problem, jeg vil gerne starte en webshop. Og jeg havde tænkt mig at handle med accesories importeret fra kina, men jo mere jeg kigger på nettet, jo mere ser jeg at den ide måske er lidt for brugt. Og det gælder jo om at finde noget som der ikke er særlig meget konkurrence i. Så jeg vil høre jer om i synes det er en god ide eller jeg skulle finde en anden ting at sælge, og i så fald, hvad skulle det være? Tusind tak på forhånd.!
|
Det er også mit indtryk, at der efterhånden er mange af disse sites. I bund og grund skal du kunne markedsføre dit site effektivt for at trænge igennem støjen, og det kan være dyrt, med mindre du kommer på en eller anden genial ide til noget gratis omtale.
Hvis jeg var dig, ville jeg holde mig fra dette koncept og istedet prøve at finde på noget helt nyt.
Forretningsmodellen omfatter også noget investering, da du skal til at importere og til at have varelager, og der vil utvivlsomt opstå en masse bøvl med en leverandør, der ligger så langt væk.