Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge reklame på mit website

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej efb-freak.

Tillykke med din nye hjemmeside, og held og lykke med den i fremtiden.
Jeg faldt over indlægget og ville lige smide et tip til dig som du kan vælge at kigge på eller lade være :)
Euroads er et reklame bureau der har sælgere ansat som står for opsøgende salg så annoncørene står de for.

Du opretter dig som medie hos dem og kan frit vælge mellem et stort udvalg af annoncører.
Dit eneste job er så at skifte reklamerne engang i mellem, og du har mulighed for at tilføje yderligere medier som f.eks. et nyhedsbrev hvis du går hen og udvikler sådan et i fremtiden.

www.euroads.dk er dansk det er nemt at komme i gang med, og der er rigeligt med kampagner af vælge imellem.

Betalingen foregår enten på PPC reklamer hvor du f.eks. bliver betalt 1.50 kr. per klik dine annoncer opnår.

Men du kan også tjene penge på at kører CPA - Cost per action kampagner, med andre ord kampagner hvor dine besøgende udfører en handling.

Det kunne være at tilmelde sig et dating site, bestille et blad, cd eller dvd, og / eller deltage i en konkurrence.

Affiliate marketing verdenen byder på mange spændende muligheder og du kan stortset frit vælge hvem du ønsker at arbejde med på det punkt.

Dog vil jeg sige at 100 kr, for et år er langt fra bannerpladsen værd min ven :)

Jeg håber du finder ud af en god mulighed for at tjene nogen ekstra penge og ihvertfald domæne og hosting indtægter ind igen.

Mange venlige hilser
Winfoa

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47

Hej efb-freak

Du bør få gang i noget affiliate marketing som bliver forslået og Google Adsense og se hvad der giver bedst indtjeninng. Evt har Unibet et affiliate program hos TradeDoubler og her kunne du evt lave anmeldelse af de nyeste klub trøjer og så have links til Unibet eller skriv hvis de har udsalg lige før afslutningen af sæsonen.

Hvis du sørger for at få mere indhold og få lavet nogle backlinks så er jeg sikker på at du nok skal tjene mere end 100 kr hele næste år.

Send evt en mail til mig hvis du skal have hjælp til at komme i gang med affiliate marketing.

Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:40

Hej efb-freak,

Du sidder i en meget svag forhandlingsposition, da hverken du eller en potentiel annoncør har skyggen af en chance for at skyde på et realistisk antal besøgende på din site i 2009.

Hvis jeg var dig ville jeg tage GoogleAds eller lignende i stedet, i det mindste for første kvartal for at have et bedre grundlag for et realistisk skud.

Du starter helt på bar bund, så det eneste der er sikkert er at den pris du kan forhandle dig til for hele 2009 på nuværende tidspunkt vil være langt under hvad den burde være. 

Mvh,

Thomas

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)